24 , فروردین, 1400
فرماندار اندیمشک:

جلوگیری از برگزاری ۱۶ مراسم عروسی در اندیمشک

اندیمشک نوین: مجریان محدودیت‌های کرونایی در شهرستان اندیمشک تنها در یک روز، از برگزاری ۱۶ مراسم عروسی در این شهرستان ممانعت کردند.

به گزارش اندیمشک نوین، رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان اندیمشک با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان با جدیدت دنبال می‌شود افزود: با مشارکت دستگاه‌های بهداشتی و ستاد مقابله با کرونا ویروس، تنها در یک شبانه روز، از برگزاری شانزده مراسم عروسی ممانعت به عمل آمد.
پیمان جهانگیری اضافه کرد: دفترخانه‌های ثبت ازدواج محدودیت فعالیت زوج و فرد دارند و به همراه عروس و داماد فقط چهار نفر مهمان، حق حضور در دفترخانه را دارد.
وی در ادامه تاکید کرد: قهوه خانه‌ها و قلیان سرا‌های سطح شهر هیچگونه اجازه فعالیتی ندارند و در صورت فعالیت، علاوه بر برخورد شدید قانونی، برق و آب ملک نیز قطع خواهد شد.

به گفته جهانگیری، برق پارک کوهستانی فدک در شهرستان اندیمشک نیز قطع می‌شود و تمامی کارگاه‌های ضایعاتی در سطح شهرستان پلمب و فعالیت آن‌ها ممنوع است.

فرماندار اندیمشک در پایان اظهار داشت: تمامی مشاغل و صنوفی که بر اساس جدول ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا فعالیت آنان ممنوع اعلام شده است، در صورت نقض قانون، علاوه بر پلمب و برخورد قانونی، اشتراک آب، برق و گاز آن‌ها نیز قطع خواهد شد.

هم اکنون شهرستان اندیمشک در کنار ۱۵ شهرستان استان خوزستان  ، دروضعیت قرمزکرونایی قراردارد.