تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

توزیع کمک‌های مومنانه میان نیازمندان اندیمشکی در ماه رمضان

  • کد خبر : 5901
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
توزیع کمک‌های مومنانه میان نیازمندان اندیمشکی در ماه رمضان

اندیشمک نوین: کریم‌پور گفت: در شرایط کنونی، کمک‌های مومنانه و تامین بسته‌های معیشتی برای نیازمندان بهترین اقدام به حساب می‌آید که این اقدام در ایام ماه رمضان در سطح شهرستان اندیمشک صورت می‌گیرد.

به گزارش اندیمشک نوین، احسان کریم‌پور در نشست ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اندیمشک که به مناسبت ماه رمضان برگزار شد، با بیان اینکه هماهنگی با سازمان تبلیغات اسلامی به منظور توجیه مبلغین و طلاب نسبت به ترویج باورهای دینی آحاد مردم صورت گرفته است اظهار کرد: از ظرفیت‌های تبلیغی مساجد، مصلاهای نماز جمعه، بقاع متبرکه، هیئات و اصناف در جهت تبیین فریضین الهی بهره‌گیری می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی، صدا و سیما، شهرداری و حوزه‌های علمیه در راستای ترویج فرهنگ روزه‌داری با فضاسازی و تبلیغات محیطی به منظور رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و جلوگیری از آشکار شدن روزه‌خواری بهره‌گیری خواهد شد.

وی اذعان کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم با ناجا برای اجرای طرح «عیون اماکن» در خصوص نظارت بر اغذیه فروشی‌ها و عرضه‌کنندگان غذا و خوراک در سطح شهر به ویژه پایانه‌های حمل و نقل انجام شده است.

کریم‌پور تصریح کرد: در شرایط کنونی، کمک‌های مومنانه و تامین بسته‌های معیشتی برای نیازمندان بهترین اقدام به حساب می‌آید که این اقدام در ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان اندیمشک صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در قالب طرح «شهید سلیمانی» که در حال اجرا است، علاوه بر بیماریابی، موضوع شناسایی خانواده‌های نیازمندی که به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند را در اولویت داریم و به آنها کمک می‌کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک در پایان به بیان مطالبی در زمینه اجرای طرح «عیون خودرویی» در خصوص تخلف متجاهران به روزه‌خواری در خودروها، برخورد با روزه‌خواران در اماکن عمومی و فعال‌سازی بازرسان اصناف برای نظارت بر قیمت‌ها پرداخت.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5901
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای توزیع کمک‌های مومنانه میان نیازمندان اندیمشکی در ماه رمضان بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.