تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اجرای بیش از ۳۰ برنامه همزمان با هفته کارگر در اندیمشک

  • کد خبر : 5942
  • 05 اردیبهشت 1400 - 15:41
اجرای بیش از ۳۰ برنامه همزمان با هفته کارگر در اندیمشک

اندیمشک نوین: حسینی با اشاره به فرا رسیدن هفته کارگر از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت گفت: بیش از ۳۰ برنامه همزمان با این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود در اندیمشک اجرا می‌شود.

به گزارش اندیمشک نوین، سید ناصر حسینی با بیان اینکه از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است اظهار کرد: وظیفه اصلی و ذاتی ما این است که برنامه‌هایی را به مناسبت این هفته داشته باشیم و مقام شامخ کارگر را تکریم کنیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر افزود: کارگران خدوم شهرستان اندیمشک سهم بسزایی در تولید و اقتصاد شهرستان، استان خوزستان و همچنین کشور دارند.

وی به ارائه توضیحاتی پیرامون برگزاری نشست ستاد گرامیداشت هفته کارگر و پیگیری برنامه‌های این هفته پرداخت و اذعان کرد: خوشبختانه مدیران شرکت‌ها همراه هستند و همیشه سعی می‌کنند که برنامه‌های حوزه کارگری را به نحو احسن انجام دهند.

حسینی از اجرای بیش از ۳۰ برنامه همزمان با هفته کارگر در اندیمشک خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ها و اقدامات شامل غبارروبی مزار شهدای گمنام، تجلیل از مقام شامخ کارگران، تقدیر از خانواده‌های شهدای کارگر، مسابقه پیامکی با موضوع کارگر و ماه رمضان، دیدار جمعی از اعضای شورای اسلامی کار و اعضای ستاد با امام جمعه، دیدار با فرماندار، تقدیر از کادر درمان و مدافعان سلامت، افتتاح یک پایگاه بسیج کارگری در یکی از شرکت‌ها، تقدیر از فرماندهان بسیج کارگری و کتابخوانی هستند.

 

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=5942

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.