تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

امام خمینی (ره) اولین کسی بودند که دفاع از قدس و فلسطین را با قوت و جدیت دنبال می‌کردند

  • کد خبر : 5965
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۳:۰۰
امام خمینی (ره) اولین کسی بودند که دفاع از قدس و فلسطین را با قوت و جدیت دنبال می‌کردند

اندیمشک نوین: حجت‌الاسلام موسوی گفت: امام خمینی (ره) اولین کسی بودند که دفاع از قدس و فلسطین را با قوت و جدیت دنبال و به روشنگری امت اسلام پرداختند و آنها را از آن خواب گران بیدار کردند.

به گزارش اندیمشک نوین، حجت‌الاسلام سید کمال موسوی با اشاره به احادیث پیامبر اکرم (ص) در خصوص عدم توجه به امور مسلمانان اظهار کرد: مسئله فلسطین، مسئله جغرافیا و خاک نیست هر چند اگر سرزمین و خاک هم باشد، حساسیت امت اسلام به‌جا و معقول است.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: دشمنان اسلام و مسلمانان با تصرف ظالمانه و غاصبانه به تست کردن جوامع اسلامی پرداخته‌اند تا حساسیت آنها را بسنجند و با انگیزه بیشتر و بالاتری کمر همت به نابودی اسلام ببندند و در این امر پافشاری کنند که متاسفانه این ضعف، سستی، وادادگی، ترس و زبونی را در قالب سران مرتجع و وابسته آنها یافتند و خیال‌شان آسوده شد.

وی اذعان کرد: آنها دیدند و به خوبی فهمیدند که این حاکمان سرسپرده برای نزدیک شدن به اسرائیل غاصب لحظه شماری کرده و مسابقه می‌دهند.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: این رژیم سرطانی با تشکیل گروه خشن و بی‌منطق داعش با حمایت‌های شدید مالی همین سران فاقد غیرت و همیت اسلامی اقدام به نابودی نسل اسلام، غارت اموال، تعرض به نوامیس و تخریب و انهدام داشته‌ها و زیرساخت‌های آنها کرده است که این زخم تا ابد التیام نخواهد یافت.

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) آنچه را که دیگران در آینه صاف و شفاف نمی‌دیدند، در دل شب تاریک به نظاره می‌نشست و عمق خباثت‌ها و جنایت‌های این غصب ظالمانه که زمینه تسلط و هیمنه و در نتیجه ذلت و حقارت امت اسلام را فراهم می‌ساخت، به خوبی مشاهده می‌کرد.

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: امام راحل اولین کسی بود که دفاع از قدس و فلسطین را با قوت و جدیت دنبال می‌کرد و در همین راستا به روشنگری امت اسلام پرداخت و آنها را از آن خواب گران بیدار کرد.

وی ادامه داد: اگر چه در این موضوع بعضا برخی بیدار و متوجه هستند ولی ترسی که از جانب ابرقدرت‌های بی‌رحم بر دل آنها حاکم شده اجازه حمایت از ملت مظلوم فلسطین که پاره تن اسلام است را به آنها نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام موسوی یاد آور شد: بیش از ۴۰ سال است که کشور ایران و امت خداترس، خداجو و دشمن‌ستیز آن به تبعیت از امامین انقلاب، ضمن اعلام حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین، غاصبان ستمگر را محکوم کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5965
  • ارسال توسط :
  • 8 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امام خمینی (ره) اولین کسی بودند که دفاع از قدس و فلسطین را با قوت و جدیت دنبال می‌کردند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.