31 , خرداد, 1397
لایی خوردن از امیری کار دست مدافع اسپانیا داد؛

از آزادی تا ایفل؛ هدیه ایرانی به پیکه در بازی شماره ۱۰۰!

اندیمشک نوین: مدافع باتجربه تیم ملی اسپانیا امشب صحنه بدی را در مقابل مهاجم ایران تجربه کرد.

اندیمشک نوین: مدافع باتجربه تیم ملی اسپانیا امشب صحنه بدی را در مقابل مهاجم ایران تجربه کرد.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال ایران در شبی که یک نمایش فوق العاده از خود به جا گذاشت، در نهایت با حداقل اختلاف به اسپانیا، قهرمان جهان در سال ۲۰۱۰، نتیجه را واگذار کرد و یک باخت سرافرازانه دیگر در کارنامه جام های جهانی خود ثبت کرد.

 

در این بازی جدا از چند موقعیت مناسب که بازیکنان ایران به دست آوردند و دروازه لاروخا را تهدید کردند و در کنار برتری های عالی در کارهای دفاعی، یک صحنه باعث بالا رفتن هیجان هواداران ایرانی شد.

 

در دقیقه ۸۵ بازی وحید امیری در سمت راست خط دفاع اسپانیا با جرارد پیکه مواجه شد و با شگرد همیشگی اش به شکلی بسیار زیبا توپ را از بین پاهای این مدافع باتجربه اسپانیا عبور داد و سپس سانتر خوبی انجام داد که به ضربه سر خطرناک مهدی طارمی منجر شد.

این لایی دیدنی امیری به پیکه از همان لحظات به یکی از پربحث ترین صحنه های بازی در فضای مجازی تبدیل شد و کاربران در سراسر دنیا انواع و اقسام شوخی ها را با آن انجام دادند.

 

پیکه امشب علاوه بر اینکه از پیروزی با پیراهن اسپانیا خوشحال شد، صدمین بازی ملی خود را جشن گرفت و از این حیث قطعا شبی خاص را تجربه کرد ولی این صحنه لایی خوردن از بازیکن پرتلاش و فوق العاده تیم ایران هم حتما همیشه در خاطر او باقی خواهد ماند. این شاید بهترین هدیه ای بود که در شب رسیدن پیکه به باشگاه صدتایی ها می شد از سوی ایرانی ها به او داده شود.

 

در بین این شوخی ها، استفاده از تصاویر برج های ایفل پاریس و آزادی تهران به جای پاهای پیکه یکی از جالب ترین ترول ها بود.

 

همچنین یکی از گزارشگران آلمانی درحین گزارش خود گفت که بازیکن ایران می تواند این صحنه را بعدها برای نوه خود تعریف کند.