7 , تیر, 1397
مسئول کمیته استعدادیابی هیات فوتبال خوزستان:

اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۳ سال در اندیمشک برگزار شد

اندیمشک نوین: مسئول کمیته استعدادیابی هیات فوتبال خوزستان گفت: اردوی تیم‌ ملی فوتبال زیر ۱۳ سال منطقه ۲ کشور از امروز در شهرستان اندیمشک آغاز شد.

اندیمشک نوین: مسئول کمیته استعدادیابی هیات فوتبال خوزستان گفت: اردوی تیم‌ ملی فوتبال زیر ۱۳ سال منطقه ۲ کشور از امروز در شهرستان اندیمشک آغاز شد.

 

به گزارش اندیمشک نوین، محمدرضا داوودی اظهار کرد: سومین اردوی تیم‌ ملی فوتبال زیر ۱۳ سال کشور از امروز به مدت سه روز به میزبانی اندیمشک آغاز شد.
مسئول کمیته استعدادیابی هیات فوتبال خوزستان با اشاره به این که این اردو با حضور ۲۵ فوتبالیست برگزار شد افزود: در این اردو بازیکنان مستعد شناسایی شده خوزستانی که زیر نظر واحد استعدادیابی هیات فوتبال استان و با تشخیص علی طهماسبی، سرمربی تیم‌ملی زیر ۱۳ سال انتخاب شده بودند، حضور دارند و به تمرین می ‌پردازند.
وی با بیان این که در ابتدای سال ۷۵۰ فوتبالیست نونهال استعدادیابی کردیم و از بین آن ها ۳۵ نفر که بازی بهتری داشتند، انتخاب کردیم افزود: سال گذشته بیش از ۵ هزار و ۳۵۰ نفر در سنین پایه استعدادیابی کردیم و در سطح کشور رتبه اول را به خود اختصاص دادیم.
داوودی با اشاره به این که مراحل اول و دوم این اردو در شهرستان های آبادان و اهواز برگزار شد افزود: این اردو با حضور ۲۵ بازیکن برتر استان، ماهانه در یکی از شهرستان های استان برگزار می شود تا از این طریق باعث ایجاد انگیزه در بین فوتبال دوستان خوزستانی شویم.
وی به برگزاری لیگ ملی مناطق کشور در شهریورماه سال جاری اشاره کرد و گفت: احمد پارو از مربیان بومی استان که دارای مدرک A آسیا است کار هدایت این تیم را بر عهده دارد.