10 , تیر, 1397

ادعای عجیب نشریه ایتالیایی در مورد رونالدو

اندیمشک نوین: نشریه توتواسپورت، چاپ تورین، از نزدیک شدن یوونتوس به جذب رونالدو خبر داد.

اندیمشک نوین: نشریه توتواسپورت، چاپ تورین، از نزدیک شدن یوونتوس به جذب رونالدو خبر داد.

به گزارش “ورزش سه”، جام جهانی روز گذشته برابر رونالدو به اتمام رسید و او زودتر از حد تصور راهی تعطیلات تابستانی شد در حالی که هنوز وضعیت آینده او در رئال مشخص نیست. فوق ستاره پرتغالی شب گذشته پس از حذف برابر اروگوئه حاضر نشد در مورد آینده خود صحبت کند و به نظر می رسد که تابستانی داغ و پرشایعه را در مورد او پیش رو داشته باشیم.

هفته هاست که رسانه های اسپانیایی در مورد رونالدو ادعاهای مختلفی را مطرح می کنند. از عصبانیت او نسبت به رئیس رئال به خاطر بدقولی در افزایش دستمزدش گرفته تا شایعه کاهش رقم فسخ قرارداد او از یک میلیارد یورو به ۱۲۰ میلیون یورو که البته این دومی توسط باشگاه تکذیب شد.

 

 

 

 

امروز نشریه توتواسپورت تیتر یک خود را به رونالدو اختصاص داده و نوشته است:« رونالدو-یووه؛ چه داستانی»

این نشریه نزدیک به باشگاه یوونتوس ادعا کرده است که پس از خروج رونالدو از جام جهانی، حالا می توان به داستان جدایی او از رئال جدی تر پرداخت. یوونتوس پس از افزایش قابل توجه بودجه اش برای نقل و انتقالات تابستانی و نیز اتحاد مالک باشگاه با مدیر برنامه های رونالدو(مندس)، در صدد است تا این بازیکن را از رئال به خدمت بگیرد.

هدف یوونتوس قهرمانی در چمپیونزلیگ است و برای این هدف حاضر است رونالدو را به هر طریقی جذب کند. توتواسپورت اشاره کرده است که پس از انتقال کانسلوی پرتغالی به یوونتوس که در آن ژرژ مندس نقش اساسی داشت، صحبت هایی در مورد انتقال رونالدو به تورین نیز مطرح شده و نتایج خوبی هم حاصل شده است.

رقم فسخ رونالدو یک میلیارد یورو است اما بی علاقگی رونالدو برای ادامه حضور در رئال می تواند باعث شود تا مدیران رئال بر سر میز مذاکره برای فروش او نشسته و در نهایت راضی به جدایی او شوند.

این در حالی است که رسانه های اسپانیایی چون مارکا، در واکنش به این ادعای توتواسپورت، از احتمال بسیار پایین انتقال رونالدو به یوونتوس نوشته اند. به ادعای آنها، رونالدو در رئال می ماند؛ در غیر این صورت راهی یونایتد خواهد شد و نه یوونتوس.