10 , تیر, 1397
فرماندار اندیمشک:

۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به اندیمشک اختصاص یافت

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک گفت:بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی ها ، نفت و ماده ۱۸۰ به توسعه این شهرستان اختصاص یافت.

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک گفت:بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی ها ، نفت و ماده ۱۸۰ به توسعه این شهرستان اختصاص یافت.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری افزود:این اعتبار شامل ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی و ۲۷۴ میلیارد ریال اعتبار از محل ماده ۱۸۰ می باشد .
وی با بیان اینکه اعتبارات ماده ۱۸ صرف تکمیل و یا احداث طرح ها و پروژه های مختلف در شهرستان خواهد شد افزود:اولویت با طرح هایی است که بالغ بر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند ، ضمن اینکه کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی نیازمندی خود را در بحث عمرانی اعلام کرده اند.
فرماندار اندیمشک تصریح کرد: بهره مندی مردم از نتیجه اعتبارات باید با تحقق پروژه ها نمایان گردد و لذا تلاش می شود با برنامه ریزی و جذب اعتبارات شهرستان ، بستر تحقق طرح های بزرگ در اندیمشک فراهم شود.
وی خاطر نشان کرد: با نیاز سنجی انجام شده این شهرستان بیش از اعتبار اختصاص یافته نیازمند اعتبار است.
جهانگیری گفت:در راستای توسعه و آبادانی شهرستان،قصور از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست و همه باید برای انجام امور از فرصت های موجود بیشترین استفاده را ببرند.
وی افزود:طی ۲ سال اخیر زیرساخت های مختلف در شهرستان متحول شده و گام های خوبی در همه بخش ها برداشته شده است.
فرماندار اندیمشک اجرای دهها طرح بزرگ عمرانی در بخش های آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان ، ورزش و جوانان ، جاده ، آبفا شهری و روستایی و سایر حوزه ها را نتیجه تلاش و همدلی مجموعه مدیریت شهرستان دانست.