تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

امام حسین (ع) دین اسلام را احیا کرد

  • کد خبر : 7257
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۵۳
امام حسین (ع) دین اسلام را احیا کرد

اندیمشک نوین: حجت‌الاسلام محمدیان، گفت: در زمانی که جامعه نیاز به احیا داشت، حضرت سیدالشهدا (ع) کالبد رنجور دین مبین اسلام را التیام بخشید و در هم آن را در جامعه احیا و از آن پاسداری کرد.

به گزارش اندیمشک نوین، حجت‌الاسلام احمد محمدیان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امروز سالروز میلاد حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و روز پاسدار است و همه شیعیان در خوشحالی و جشن و سرور به سر می‌برند.

امام جمعه موقت اندیمشک، افزود: در این ایام یکی از بزرگترین اعیاد ما شیعیان، میلاد با سعادت امام حسین (ع) است و فرصت بسیار خوبی به حساب می‌آید تا در این ایام به ویژگی‌های مهم حضرت سیدالشهدا (ع) اشاره کنیم.

وی تصریح کرد: در جامعه‌ای که به دست پیامبر اکرم (ص) بنا نهاده شده بود، بعد از گدشت مدت اندکی از شهادت رسول‌الله جامعه از برخی مسائل فاصله گرفت و بزرگترین سرمایه رسول‌الله که دین اسلام بود به‌ خطر افتاد و انحرافاتی به وجود آمد تا جامعه از اسلام فاصله بگیرد.

حجت‌الاسلام محمدیان، عنوان کرد: جامعه نیاز به احیا داشت و حضرت سیدالشهدا (ع) کالبد رنجور دین مبین اسلام را التیام بخشید و در هم آن را در جامعه احیا و از آن پاسداری کرد.

وی با بیان اینکه همچنان بیرق، پرچم و مراسم جشن و سرور و عزای حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) شعار بر احیای دین اسلام دارند خاطر نشان کرد: نام و سیره امام حسین (ع) به نوعی پاسداری از اسلام محسوب می‌شود و لازمه پاسداری، داشتن ویژگی‌های مهمی از جمله بصیرت، شجاعت و توکل ایشان به خداوند است و باید رسم پاسداری و ماندگاری دین را از این حضرت یاد بگیریم.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=7257
  • ارسال توسط :
  • 15 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امام حسین (ع) دین اسلام را احیا کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.