تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

اندیمشک آماده استقبال از ماه رمضان و میهمانان نوروزی می‌شود

  • کد خبر : 7269
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۰۹
اندیمشک آماده استقبال از ماه رمضان و میهمانان نوروزی می‌شود

اندیمشک نوین: زمانی‌اصل، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اقدامات در حال انجام، شهرستان اندیمشک آماده استقبال از ماه رمضان و میهمانان نوروزی می‌شود.

به گزارش اندیمشک نوین، یوسف زمانی‌اصل، در نشست ستاد تسهیل سفرهای نوروزی شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه بیان اینکه این شهرستان مهیای ماه مبارک رمضان و نوروز می‌شود اظهار کرد: امسال  نوروز با ماه رمضان مقارن شده و ضرورت دارد  شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با همکاری بخشداری‌ها نسبت به آماده‌سازی و آذین‌بندی شهر با حال و هوای نوروز و ماه مبارک رمضان، اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار اندیمشک، با تأکید بر لزوم ارائه خدمات مطلوب سفر به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور افزود: اندیمشک دروازه ورودی خوزستان است و باید خدمات سفر در اندیمشک به نحوه مطلوب و در شأن مهمان‌نوازی مردم غیور این شهرستان ارائه شود و اعضای ستاد خدمات سفر به صورت میدانی و شبانه‌روز پای کار باشند.

وی تصریح کرد: ۱۰ رام قطار در این ایام کار جابه‌جایی مهمانان نوروزی را در حوزه راه آهن ناحیه زاگرس انجام خواهند داد و راه آهن زاگرس آمادگی کامل را در جهت جابجایی مسافران دارد.

زمانی‌اصل، با بیان اینکه برای نوروز ۱۴۰۳، ۲۰۰ کلاس درس جهت اسکان مهمان نوروز آماده‌سازی شده است عنوان کرد: مساجد، حسینیه‌ها، هتل‌ها، مهمان‌سراها، دانشگاه‌ها، زائرسراها و یادمان‌ها آماده اسکان میهمانان نوروزی هستند و در صورت نیاز سالن‌های ورزشی نیز آمادگی اسکان آنها را دارند.

وی بیان کرد: طرح نظارت و بازرسی به صورت مستمر در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از بازار صورت خواهد گرفت.

فرماندار اندیمشک، ادامه داد: پارک‌ها توسط شهرداری آماده شوند و ارائه خدمات در کمپ‌های اسکان در شهرستان به صورت کامل انجام شود و مناطق گردشگرپذیر شهرستان نیز آماده هستند.

وی اضافه کرد: همه ما در این ایام برای معرفی فرهنگ میهمان‌نوازی مردم شهیدپرور اندیمشک تلاش کنیم تا بار دیگر نام این شهرستان در کشور بدرخشد.

زمانی‌اصل، با اشاره به اینکه شهرستان اندیمشک هر ساله در ایام نوروز میزبان هزاران نفر از میهمانان‌نوروزی از سراسر کشور است افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان و عملیاتی در ایام نوروز پای کار باشند و خدمات مطلوب ارائه کنند.

وی خاطر نشان کرد: بانک‌ها باید با برقراری کشیک، نظارت ویژه‌تری نسبت به سال‌های گذشته در خصوص اسکناس در باجه‌ها داشته باشند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=7269
  • ارسال توسط :
  • 115 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اندیمشک آماده استقبال از ماه رمضان و میهمانان نوروزی می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.