15 , تیر, 1397
امام جمعه اندیمشک:

مسئولین مطالبات مردم را بشنوند و عمل کنند

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک با اشاره به عدم هماهنگی در تیم اقتصادی دولت، گفت: به نظر می رسد تیم انتصابی دولت مقداری ضعیف است.

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک با اشاره به عدم هماهنگی در تیم اقتصادی دولت، گفت: به نظر می رسد تیم انتصابی دولت مقداری ضعیف است.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری افزود: به نظر می رسد تیم انتصابی دولت مقداری ضعیف است، هماهنگی بین خودشان نیست، در خصوص همین شفاف سازی اقتصادی برخی از افراد تیم اقتصادی با دستور رئیس جمهور همراهی نکردند.

وی افزود: به نظر می آید الان زمان آن است نیروی جوان، کار آمد و متخصص و متعهد در رأس امور اقتصادی قرار بگیرد تا این مشکلات مرتفع شود.

امام جمعه اندیمشک گفت: مسئولان صادقانه در جمع مردم حضور پیدا کنند بروید در جمع مردم درون مساجد محلات و روستا ها حضور پیدا کنید این حضور باعث امیدو آفرینی خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به اینکه مسئولان نسبت به مردم تکبر نداشته باشند ، گفت: مشکلات و موانع را به مردم بگوئید مردم همیشه در صحنه بوده اند و بهتر از مسئولین عمل کرده اند، در همین شهر خودمان هم تصمیم گرفته شد که مسئولان در میان مردم حضور پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: اولین کاری که دولت و مسئولین باید انجام بدهند ، سرعت ، دقت و صحت در کار ها است بویزه در تصمیمات ارزی و سکه تا یک زمانی کسانی مثل سلطان سکه پیدا نشوند که اقتصاد کشور را تهدید کنند.

امام جمعه اندیمشک در ادامه ، مقابله با فشار های روانی دشمن، همدلی مسئولان و مردم، تعامل صادقانه مسئولان با مردم، مقابله با یأس آفرینی، تحول مدیریتی در حوزه اقتصاد، اتحاد و انسجام دشمن شکن، اقتصاد دستوری نیست را از جمله نکات مهمی دانست که باید به آنها عمل کرد.

وی در ادامه گفت: روز عفاف و حجاب که یکی از ضروریات دین مبین اسلام است چرا اینقدر معاندین اسلام و دشمنان اسلام بر روی موضوع حجاب دست گذاشته اند؟! و چرا رضا خان رو متقاعد کردند تا در واقع با حجاب مبارزه کند؟! حجاب مهمترین نگه دارنده بانوان و زنان هست، اگر حجاب آسیب بیبیند مطمئن باشید که در واقع حریم خانه و خانواده آسیب می بیند.

حجت الاسلام نوری افزود: طی هفته های گذشته ما شاهد تجمعاتی در کشور بودیم این دو سه هفته گذشته بازاریان نسبت به نوسانات ارز و سکه تجمعاتی داشتن برخی از شهرها از جمله شهرهای استان خوزستان نسبت به آب شرب و مشکلات حوزه آب تجمعاتی وجود داشت، هیچ مسئولی نیست که منکر مشکلات در حوزه های مختلف باشه ما در حوزه های مختلف قطعا مشکلاتی داریم.
امام جمعه اندیمشک گفت: وظیفه همه مسئولین این است که مطالبات مردم را بشنوند چرا مطالبات مردم شنیده نشود ، یک موضوع ساده و کوچک به یک پدیده ی امنیتی تبدیل خواهد شد.