13 , مرداد, 1397

خودرو پراید در جاده اهواز اندیمشک واژگون شد

اندیمشک نوین: مدیراداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از واژگونی خودرو پراید در جاده اهواز اندیمشک خبرداد.

اندیمشک نوین: مدیراداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از واژگونی خودرو پراید در جاده اهواز اندیمشک خبرداد.

به گزارش اندیمشک نوین، مقصود حق شناس مدیر اداره ارتباطات این سازمان اظهارکرد: هشتم مرداد ماه سال جاری ساعت ۲ و ۱۰دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، واژگونی خودرو پراید در جاده اهواز اندیمشک اطلاع رسانی شد.
وی بیان کرد: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ۲ دستگاه خودروی اطفا حریق و یک دستگاه خودروی امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد.
وی افزود: خودرو پراید در حین حرکت در مسیر به علت سرعت زیاد و عدم کنترل توسط راننده به گاردریل مسیر برخورد کرد و واژگون شد.
وی بیان کرد: راننده خودرو قبل از ورود آتش نشانان از داخل خودرو خارج شد و خودرو پراید دچار خسارت و نشتی بنزین شد.
وی در ادامه بیان کرد: ماموران آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه با ایمن سازی محل حادثه و نصب علایم راهنمایی و رانندگی در مسیر از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند و با قطع جریان برق خودرو از نشت بنزین جلوگیری کردند.
مدیر اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اعلام کرد: ماموران آتش نشانی پس از به حالت اولیه در آوردن خودرو با استفاده از جرثقیل و انتقال خودرو به حاشیه امن مسیر به ماموریت خود پایان دادند.