14 , مرداد, 1397
سردار فضلی:

عملیات مقاومت به اهداف بلند خود رسید

اندیمشک نوین: فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: جبهه مقاومت با ایستادگی مقابل گروه های تروریستی تکفیری و داعش به اهداف بلند و آرمان های واقعی خود رسیده است.

اندیمشک نوین: فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: جبهه مقاومت با ایستادگی مقابل گروه های تروریستی تکفیری و داعش به اهداف بلند و آرمان های واقعی خود رسیده است.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، سردار علی فضلی شنبه شب در آئین سالگرد سردار شهید جانمحمد علی پور فرمانده ارشد زرهی جبهه مقاومت و از شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک در مصلای جمعه این شهر افزود:دفاع مقدس مملو از رشادت ها و جانفشانی فرزندان این مرز و بوم بود.
وی با تشریح تلاش های گسترده دشمنان در طول سالهای متمادی برای تضعیف اسلام و مسلمین گفت:دشمنان بعد از اینکه تمام تلاش آنها منجر به شکست شد گروههای تکفیری و داعش را تربیت کرده و با شعار الله اکبر وارد میدان کرد.
سردار فضلی با بیان اینکه جبهه مقاومت در برابر گروههای داعشی و تکفیری به پا خواست و در حالی که تروریست ها به مراکز حساس و حرم حضرت زینب (س) نزدیک می شدند به خوبی در مبارزه با آنها حماسه آفرید اظهار کرد:در دفاع از حریم اهل بیت (ع) فرزندان ایثارگر شما با جانفشانی خود به خوبی از اعتقاد راسخ خود و ارزش های اسلام ناب محمدی(ع) پاسداری کردند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان چشم پیشرفت ایران اسلامی و تنومند شدن درخت انقلاب اسلامی را نداشته اند گفت:شما مردم شهید پرور همه مستکبران را عاجز کرده اید، دشمن را به واسطه اعتقاد و توکل به خداوند متعال ذلیل کرده اید که این مهم دستاوردهای عظیمی به همراه داشته است.
وی شهدای مدافع حرم را افتخار ایران اسلامی دانست و گفت:شهدا سرافراز مدافع حرم و همه شهدای والامقام ایران اسلامی سند افتخار مقاومت و دفاع از دین خدا و پرچم رسول خدا (ص)هستند.خانواده معظم شهدا نیز چراغ راه هستند و حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.
فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) با تجلیل از مجاهدت و مقاومت مردم خوزستان گفت:مردم استان خوزستان و شمال این استان نقش مهمی در دوران دفاع مقدس در دفاع از کیان اسلامی داشته اند که قابل ستایش است.
وی در ادامه با اشاره به شخصیت ارزشمند شهید علی پور ، امثال وی را الگوهای ماندگار جامعه اسلامی دانست.
شهید جانمحمد علی پور ۱۴ مردادماه ۹۶ در نبرد با گروههای تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان هشت شهید سرافراز مدافع حرم دارد.