14 , مرداد, 1397
رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک:

۷۵ درصد از عوامل موثر بر سلامت اقتصادی و اجتماعی است

اندیمشک نوین: رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: ۷۵ درصد از عوامل موثر بر سلامت فرد و عموم، عوامل اقتصادی و اجتماعی پیرامون فرد است.

اندیمشک نوین: رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: ۷۵ درصد از عوامل موثر بر سلامت فرد و عموم، عوامل اقتصادی و اجتماعی پیرامون فرد است.

 

 

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، عبدالرحمن روحانی عصر امروز در نشست شورای سلامت در سالن جلسات کوثر عنوان کرد: شهرستان اندیمشک با جمعیتی بیش از ۱۸۰ هزار نفر و با موقیت خاصی به عنوان دروازه شمال جنوب کشور نیازمند توجه ویژه در بخش درمان و حوزه سلامت است.

وی افزود: با توجه به گذر روزانه صدها تن مسافر و دسترسی به شاه‌راه شمال به‌جنوب و نقطه اتصال سه استان خوزستان، لرستان و ایلام باید در زمینه خدمات شهری و حوزه سلامت نگاه ویژه به شهرستان شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با اشاره به ضرورت تغییرات مناسب با توجه به ساختار جمعیتی و شیوه زندگی شهروندان بیان کرد: طرح‌های تغییراتی در حوزه سلامت با توجه به ساختار جمعیتی و سبک زندگی شهروندان در حوزه خدمات دولتی در بخش سلامت مدنظر قرار گیرد.

وی ۷۵ درصد از عوامل موثر بر سلامت جامعه و فرد را عوامل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پیرامون فرد دانست و اظهار کرد: تنها ۲۵ درصد از عوامل موثر بر سلامت جامعه بیومدیکال بوده و از این روی همه دستگاه‌ها باید به وظایف خود در ارتباط با سلامت عمومی عمل کنند.

روحانی در پایان گفت: طرح تحول نظام سلامت گام‌ مهمی در جهت توسعه خدمات در زمینه سلامت افراد جامعه بوده و در شهرستان اندیمشک نیز گام‌های موثر برداشته شده است.