تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

بیمارستان بخش الوارگرمسیری پس از ماه رمضان افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 5970
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۳:۰۴
بیمارستان بخش الوارگرمسیری پس از ماه رمضان افتتاح می‌شود

اندیمشک نوین: ابول‌نژادیان گفت: بیمارستان بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک پس از ماه رمضان به صورت ویدئوکنفرانس توسط ریاست جمهوری افتتاح می‌شود.

به گزارش اندیمشک نوین، فرهاد ابول‌نژادیان با اشاره به افتتاح سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک اظهار کرد: این یک نیاز واقعی برای شهر اندیمشک بود چرا که این شهر سال‌ها سی‌تی‌اسکنی با ظرفیت ۲ اسلایس داشت و امکان تصویربرداری به نحو مطلوبی میسر نبود اما با پیگیری‌های صورت گرفته این دستگاه نصب و راه‌اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: مردم در ماه‌ها و پیک اخیر از خدمات دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک استفاده کرده‌اند اما اگر این دستگاه وجود نداشت، روزانه بالغ بر ۲۰۰ نفر باید از اندیمشک برای تصویربرداری به شهرهای دیگری می‌رفتند.

وی اذعان کرد: کلینیک ویژه چشم پزشکی اندیمشک با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال احداث است و انتظار می‌رود دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی اهواز روند احداث آن را تسریع کند.

ابول‌نژادیان تصریح کرد: جانمایی بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی اندیمشک میسر شد و زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع از طرف مسئولان شهری به نام دانشگاه علوم پزشکی اختصاص پیدا کرد که عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه آن نیز به‌زودی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ساختمان ام.آر.آی اندیمشک به صورت کامل آماده است عنوان کرد: در این راستا پیگیری‌هایی انجام شده و امید است دستگاه از طرف هیئت امنای ارزیابی وزارتخانه تامین شود تا بتوانیم آن را در اختیار مردم اندیمشک قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اینکه تمامی مراحل اجرایی بیمارستان بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک انجام شده و تاسیسات و ساختمان آن آماده بهره‌برداری هستند بیان کرد: پس از ماه رمضان این پروژه به صورت ویدئوکنفرانس توسط ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: بیمارستان بخش الوارگرمسیری در ۲ یا ۳ فاز عملیاتی خواهد شد که در فاز اول آن اورژانس، زایشگاه و درمانگاه‌های تخصصی شروع به فعالیت می‌کنند و در فازهای بعدی آن هم بحث بستری عملیاتی می‌شود.

ابول‌نژادیان اضافه کرد: بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی بخش الوارگرمسیری ظرفیت بسیار خوبی برای این منطقه به حساب می‌آید و بخش‌های مختلفی همچون اورژانس و رادیولوژی دیجیتال دارد، آزمایشگاه و اتاق عمل آن آماده بهره‌برداری هستند و بخش‌های بستری داخلی و اطفال در فاز دوم، عملیاتی می‌شوند.

وی یاد آور شد: بیمارستان بخش الوارگرمسیری پس از افتتاح به تدریج و به صورت فاز به فاز وارد چرخه خدمت‌رسانی می‌شود تا مردم منطقه الوارگرمسیری خدمات درمانی را در همان منطقه دریافت کنند و کمتر نیاز به حضور اندیمشک داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین عصر امروز به همراه فرماندار اندیمشک، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی از مرکز جامع چشم پزشکی اندیمشک بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید، ضمن بررسی موانع و مشکلات پروژه احداث مرکز جامع چشم پزشکی اندیمشک، پیگیری های لازم جهت تسریع در اجرا و بهره برداری از این پروژه صورت گرفت.

این مرکز بزرگ‌ترین مرکز چشم پزشکی در شمال خوزستان خواهد بود که با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان اندیمشک، به عنوان یک مرکز جامع پاسخگوی نیازهای چند شهرستان همجوار تبدیل می شود.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5970
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بیمارستان بخش الوارگرمسیری پس از ماه رمضان افتتاح می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.