تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

احداث یک باب کتابخانه عمومی در شهر آزادی اندیمشک

  • کد خبر : 2632
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰:۳۹
احداث یک باب کتابخانه عمومی در شهر آزادی اندیمشک

اندیمشک نوین: رئیس اداره کتابخانه های اندیمشک در گفتگو با خبرنگار مااز احداث یک باب کتابخانه عمومی در شهر آزادی اندیمشک خبر داد.

اندیمشک نوین: رئیس اداره کتابخانه های اندیمشک از احداث یک باب کتابخانه عمومی در شهر آزادی اندیمشک خبر داد.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، فریبا لطفی بافنده با اشاره به اینکه اندیمشک نیازمند توجه بیشتر به مقوله کتاب و کتابخوانی است، افزود: با توجه به اینکه برای هر ۲۵ هزار نفر جمعیت نیاز به یک کتابخانه است، شهرستان اندیمشک هم در این زمینه نیاز به احداث کتابخانه های عمومی دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در ۱۲ باب کتابخانه اندیمشک (۸ باب عمومی و ۴باب مشارکتی)  اندیمشک تعداد ۱۴۰ هزار جلد کتاب نگهداری می شود، گفت: برخی از این کتابخانه ها از جمله کتابخانه شهدا قدمتی بیش از ۴۰ سال دارد و بازسازی آن یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه داشت.

رئیس اداره کتابخانه های اندیمشک گفت:  موضوع کتاب و کتابخوانی یکی از نیازهای اساسی جامعه بخصوص قشر جوان است که می تواند تاثیر بسزایی در آینده جوانان و نوجوانان داشته باشد.

وی افزود: با توجه گسترش روز افزون شهرها گسترش کتابخانه‌ها امری است که باید مد نظر مسئولین باشد، اندیمشک نیز از این قاعده مستثنی نیست.

فریبا لطفی بافنده با اشاره به پیگیری مدیر کل کتابخانه های استان خوزستان، افزود: باهمت و تلاش فرماندار و اهدا ۱۵۰۰ متر مربع زمین توسط شهردار شهر آزادی پس از سالها پروژه احداث کتابخانه عمومی در شهرآزادی کلنگ زنی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=2632
  • ارسال توسط :
  • 12 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای احداث یک باب کتابخانه عمومی در شهر آزادی اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.