تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

سامانه باش زا صبح جمعه وارد خوزستان می شود

  • کد خبر : 2826
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰:۲۵
سامانه باش زا صبح جمعه وارد خوزستان می شود

اندیمشک نوین: مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: طبق نقشه های پیش یابی به تدریج از اوایل وقت فردا(جمعه) موج ناپایدار به استان وارد می شود که افزایش ابر، بارندگی و رعد و برق بویژه در ارتفاعات شمالی و شرقی را در پی دارد. به گزارش اندیمشک نوین، محمد سبزه زاری افزود: عمده بارش ها برای مناطق […]

اندیمشک نوین: مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: طبق نقشه های پیش یابی به تدریج از اوایل وقت فردا(جمعه) موج ناپایدار به استان وارد می شود که افزایش ابر، بارندگی و رعد و برق بویژه در ارتفاعات شمالی و شرقی را در پی دارد.

به گزارش اندیمشک نوین، محمد سبزه زاری افزود: عمده بارش ها برای مناطق مرتفع نیمه شمالی و شمال شرقی پیش بینی می شود.
وی با پیش بینی مواج بودن شمال خلیج فارس اظهار داشت: ریزش برف در ارتفاعات و وزش باد قابل ملاحظه در سایر نقاط استان دور از انتظار نیست.
مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه این سامانه از صبح شنبه تضعیف می شود، افزود: حداکثر دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر در اهواز و حداقل دمای استان با دمای ۲٫۹ درجه سانتیگراد بالای صفر در ایذه گزارش شده است.
وی گفت: دمای اهواز در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۲ و ۲۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.
به گزارش ایرنا بیشترین میزان بارندگی از ابتدای سال زراعی جاری (مهرماه) تا ۱۱ اسفند ماه، در حسینیه اندیمشک با ۸۶۱ و ایذه با ۶۳۷٫۱ میلیمتر ثبت شده است.
لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=2826
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سامانه باش زا صبح جمعه وارد خوزستان می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.