تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

خشکسالی سد راه گندم‌کاران خوزستان؛ میزان خرید تضمینی گندم در اندیمشک به ۱۵ هزار تن رسید

  • کد خبر : 3525
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
خشکسالی سد راه گندم‌کاران خوزستان؛ میزان خرید تضمینی گندم در اندیمشک به ۱۵ هزار تن رسید

اندیمشک نوین: رئیس اداره تعاون روستایی اندیمشک گفت: امسال میزان خرید تضمینی گندم در شهرستان به حدود ۱۵ هزار تن افزایش یافت تا نسبت به سال گذشته با افزایشی قابل توجه روبه‌رو و مشکلات کشاورزان اندیمشک در زمینه کشت و تولید گندم به حداقل برسد.

اندیمشک نوین: رئیس اداره تعاون روستایی اندیمشک گفت: امسال میزان خرید تضمینی گندم در شهرستان به حدود ۱۵ هزار تن افزایش یافت تا نسبت به سال گذشته با افزایشی قابل توجه روبه‌رو و مشکلات کشاورزان اندیمشک در زمینه کشت و تولید گندم به حداقل برسد.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، با اشاره به اجرای طرح کارگاه قالیبافی اندیمشک اظهار داشت: این طرح یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های حوزه اشتغال استان خوزستان بوده که با همکاری بنیاد برکت و با هدف اشتغال بانوان سرپرست خانوار در شهرستان اندیمشک در حال طی کردن  مراحل پایانی عملیات اجرایی است.

وی با بیان این که بنیاد برکت نقش مهم و سازنده‌ای در ایجاد اشتغال و توسعه کشور دارد، گفت: با بهره‌برداری از کارگاه بزرگ فرش بافی اندیمشک، بیش از ۴۱۳ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد و طرح تبدیل اندیمشک به شهر قالیبافی خوزستان اجرایی و مسیر اشتغال بانوان شهرستان بیش از گذشته تسهیل می‌شود.

رئیس اداره تعاون روستایی اندیمشک با اشاره به سهم ۴۹ درصدی بنیاد برکت در این طرح سهم تعاونی‌هایی روستایی در کارگاه قالیبافی اندیمشک را ۵۱ درصد دانست و عنوان کرد: کارگاه قالیبافی اندیمشک امکان بافت و عرضه بیش از سه هزار و ۵۰۰ مترمربع قالی دستبافت را به صورت سالیانه دارد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=3525
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای خشکسالی سد راه گندم‌کاران خوزستان؛ میزان خرید تضمینی گندم در اندیمشک به ۱۵ هزار تن رسید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.