تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

زمین اندیمشک از زباله‌ها پاک شد

  • کد خبر : 4812
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
زمین اندیمشک از زباله‌ها پاک شد

اندیمشک نوین: عیدی گماری گفت: طرح جمع اوری زباله‌ها در اندیمشک به مناسب روز جهانی پاکسازی زمین اجرا شد.

اندیمشک نوین: عیدی گماری گفت: طرح جمع اوری زباله‌ها در اندیمشک به مناسب روز جهانی پاکسازی زمین اجرا شد.

 

به گزارش اندیمشک نوین، سعید عیدی گماری رئیس اداره حفاظت محیط زیست اندیمشک  گفت: به مناسبت روز جهانی پاکسازی زمین با هدف افزایش مشارکت‌های مردمی، رها نکردن زباله در طبیعت به خصوص فیلتر سیگار، بطری‌ها و ماسک‌ها در دوران شیوع بیماری کرون طرح جمع آوری زباله اجرا شد.

او با بیان اینکه کارکنان و محیط بانان اداره محیط زیست اندیمشک اقدام به پاکسازی و جمع آوری زباله‌ها در پارک فدک شهرستان که در مجاورت منطقه حفاظت شده چهل پا قرار دارد، افزود: محیط زیست و منابع طبیعت فرصتی برای انسان است و حفاظت از آن‌ها برای تداوم زندگی بشر ضروری است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اندیمشک بیان کرد: علیرغم اهمیتی که محیط زیست برای بشر دارد، اما امروزه این فرصت ارزشمند به دست خود انسان‌ها در معرض نابودی قرار گرفته و استفاده از پلاستیک‌های یکبار مصرف و تولید زباله‌های پلاستیکی باعث آلودگی زمین شده، بطوریکه در سال‌های اخیر تولید زباله بیش از پیش افزایش یافته است.

او اظهار داشت: روز جهانی پاکسازی زمین تلنگری است تا بیش از پیش به موضوع پر اهمیت حفظ و حراست از زمینی که تنها مأمن و پناهگاه انسان به شمار می‌رود، پرداخته شود و این فرصت را در اختیار انسان‌ها قرار می‌دهد تا برای حیات سیاره‌ای که روی آن زندگی می‌کنند، کاری کنند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4812
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای زمین اندیمشک از زباله‌ها پاک شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.