تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

شهروندان اندیمشکی برای عبور از پیک کرونا مشارکت کنند

  • کد خبر : 5005
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
شهروندان اندیمشکی برای عبور از پیک کرونا مشارکت کنند

اندیمشک نوین: جهانگیری گفت: شهروندان برای عبور از پیک بیماری کرونا در شرایط کنونی باید حداکثر همکاری را داشته باشند.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک با اشاره به برگزاری نشست با جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: همکاری مردم با مسئولان برای برون رفت از شرایط بحرانی کرونا لازم است.

او با بیان اینکه برگزاری هرگونه مراسم و تجمع خطرناک و عامل انتشار بیشتر ویروس کرونا است، افزود: با برگزارکنندگان مراسم‌های ختم و عروسی که به سلامت مردم ضربه می‌زنند برخورد خواهد شد.

جهانگیری با تاکید بر اینکه هرگونه غفلت و بی تفاوتی سبب تبعات سنگین خواهد شد، اظهار کرد: ورودی و خروجی بهشت زهرا تعطیل و هرگونه مراسم در این منطقه ممنوع است و برخورد قاطع می‌شود، ضمن اینکه بازرسی‌های اصناف تشدید شده است و هر واحد صنفی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکند پلمب خواهد شد.

فرماندار اندیمشک بیان داشت: باید حساسیت‌ها نسبت به بیماری کرونا بیشتر شود و می‌بینیم که تنها عامل مقابله با ویروس کرونا رعایت اصول بهداشتی است و در صورتیکه مردم استفاده مکرر از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی مداوم دست‌ها، خودداری از حضور در مراسم‌های ختم و عروسی و جشن تولد و اجتناب از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی را در دستورکار قرار دهند، زنجیره انتقال این بیماری قطع می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در سطح شهرستان از ابتدای شروع بیماری تلاش و برنامه ریزی مطلوبی داشته ایم و این روند با تلاش مضاعف پیگیری می‌شود، ضمن اینکه در زمینه بیماری کرونا با هیچکس تعارف نداریم و هیچ مدیری نباید در زمینه اجرای مصوبات کرونا کوتاهی کند و در صورت گزارش تخلفات، با دستگاه‌های متخلف به صورت جدی برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5005
  • ارسال توسط :
  • 12 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای شهروندان اندیمشکی برای عبور از پیک کرونا مشارکت کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.