تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

با تخلف و کوتاهی مسئولین اقدام قانونی انجام خواهد شد/ورودسازمان بازرسی جهت پیگیری معضلات آبگرفتگی در شهرهای خوزستان

  • کد خبر : 5257
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
با تخلف و کوتاهی مسئولین اقدام قانونی انجام خواهد شد/ورودسازمان بازرسی جهت پیگیری معضلات آبگرفتگی در شهرهای خوزستان

اندیمشک نوین: رئیس سازمان بازرسی کل کشور دقایقی پیش به منظور بررسی مشکلات آبگرفتگی و فاضلاب خوزستان وارد اهواز شد.

به گزارش اندیمشک نوین، رئیس سازمان بازرسی کل کشور دقایقی پیش به منظور بررسی مشکلات آبگرفتگی و فاضلاب خوزستان وارد اهواز شد.
حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بدو حضور خود در اهواز اظهار کرد: پیرو دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر پیگیری وضعیت استان در رابطه با آبگرفتگی و مشکلاتی که برای مردم خوزستان رخ داده است و همچنین جهت بررسی علل و آسیب های این موضوع و اینکه اگر تخلف، کوتاهی و یا قصوری از طرف مسئولین یا دستگاه های متولی صورت گرفته باشد؛ اقدام قانونی انجام خواهد شد.
 بارش باران طی دو هفته گذشته باعث آبگرفتگی معابر و ورود آب به درون منازل مردم در بیشتر مناطق اهواز و برخی نقاط ۱۵ شهرستان دیگر خوزستان شد که خسارت زیادی را نیز به شهروندان وارد کرد در پی این وقایع آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه با صدور دستوری به رئیس سازمان بازرسی کل کشور، از وی خواست برای پیگیری دلایل بروز آبگرفتی در بخش های مختلف استان خوزستان، شخصا به این استان سفر کند.
لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5257
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای با تخلف و کوتاهی مسئولین اقدام قانونی انجام خواهد شد/ورودسازمان بازرسی جهت پیگیری معضلات آبگرفتگی در شهرهای خوزستان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 51در انتظار بررسی : 51انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.