تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

توزیع لباس گرم میان نیازمندان اندیمشکی

  • کد خبر : 5316
  • ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
توزیع لباس گرم میان نیازمندان اندیمشکی

اندیمشک نوین: جمعیت هلال احمر اندیمشک انواع لباس گرم را در میان خانواده‌های آسیب پذیر و افراد دوره گرد این شهرستان توزیع کرد.

به گزارش اندیمشک نوین، سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: اعضا کانون جمعیت هلال احمر این شهرستان با توجه به شیوع کرونا و پاندومی آن و ممنوع بودن حضور در این مرکز، بسته‌های لباس گرم را تهیه و با توجه به سرمای شدید هوا میان خانواده‌های آسیب پذیر و افراد دوره گرد سطح شهر توزیع کردند.

امین نیل ساز افزود: این بسته‌ها شامل ۷عدد گرم کن دخترانه و پسرانه، ۳۱ دست جوراب،۱۰ عدد کلاه و ۱۰ عدد گرم کن بودند که در سطح شهر اندیمشک و منطقه الوار گرمسیری این شهرستان توزیع شدند.

نیل ساز بیان کرد: با توجه به سرد شدن هوا و نوع فعالیت پاکبانان شهرداری اندیمشک در ساعات مختلف شبانه روز، دانشجو‌های کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان نیز، اقدام به تهیه و اهدای البسه گرم به پاکبانان کردند.

وی اضافه کرد: به منظور پاسداشت مقام و منزلت پرستاران، اعضا جوان هلال احمر از زحمات کادر درمان و به ویژه پرستاران که در این روز‌های سخت از جان مردم محافظت می‌کنند، تشکر و قدردانی کردند و شاخه گلی به رسم یاد بود به این مدافعان سلامت اهدا شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5316
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای توزیع لباس گرم میان نیازمندان اندیمشکی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.