تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

طرح ویزیت رایگان در بخش الوار گرمسیری انجام شد

  • کد خبر : 5388
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
طرح ویزیت رایگان در بخش الوار گرمسیری انجام شد

اندیمشک نوین: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک گفت: به همت کانون بسیج جامعه پزشکی اندیمشک، طرح ویزیت رایگان بیماران در بخش الوار گرمسیری انجام شد.

به گزارش اندیمشک نوین، عبدالرحمن روحانی اظهار کرد: شهید سلیمانی اسوه و الگوی جهاد و مردم‌داری بودند و باید خصوصیات فرهنگی این شهید را به درستی به نسل‌های جوان منتقل کرد.

وی سردار سلیمانی را جهادگر بزرگ تاریخ انقلاب نامید و افزود: طرح ویزیت رایگان بیماران در منطقه دشت لاله بخش الوار گرمسیری اندیمشک برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک گفت: به همت کانون بسیج جامعه پزشکی اندیمشک، ۱۲۰ ویزیت رایگان در منطقه محروم دشت لاله انجام شد.

وی بیان کرد: طرح ویزیت رایگان بیماران با حضور تیم پزشکی شامل پرستار، پزشک، ماما، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس خانواده و بهورز انجام شد.

روحانی با اشاره به غربالگری مادرهای باردار و ارائه آموزش‌های لازم به مادران باردار، عنوان کرد: در قالب این طرح شهروندان ساکن در این منطقه خدمات ویزیت و داروی رایگان دریافت کردند.

وی تصریح کرد: این طرح به صورت مداوم ادامه دارد و تیم پزشکی به نقاط محروم و سخت گذر اعزام می‌شود و به افراد ساکن در آنجا خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک در پایان گفت: کارشناس‌های مرکز بهداشت با حضور در روستاهای محروم و نقاط سخت گذر آب آشامیدنی را از نظر کیفیت و هرگونه بیماری بررسی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5388
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای طرح ویزیت رایگان در بخش الوار گرمسیری انجام شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.