تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

اندیمشک در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفت

  • کد خبر : 5574
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
اندیمشک در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفت

اندیمشک نوین: در پی نارنجی شدن رنگ کرونا در شهرستان اندیمشک محدودیت‌های وضعیت پرخطر در این شهرستان ایجاد و مشاغل گروه ۳ و ۴ تعطیل اعلام شد.

به گزارش اندیمشک نوین، سیدقدرت موسوی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیت نارنجی(پرخطر) در این شهرستان از امروز تنها مشاغل گروه‌های ۱ و ۲ می‌توانند فعالیت کنند و فعالیت مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ ممنوع است.
موسوی ادامه داد: مشاغل گروه ٣ شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی است.
وی یادآور شد: مشاغل گروه ۴ نیز شامل برگزاری مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌های پربرخورد، مدارس شبانه‌روزی، کافه، قهوه‌خانه و چایخانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی است.
رئیس اداره صمت با بیان اینکه همه اصناف مکلف به اجرای دستورالعمل صادر شده از سوی ستاد مبارره با کرونا هستند گفت: با اصنافی که به این مصوبه تمکین نکنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
موسوی در پایان از تعامل و همکاری یک‌ساله بازاریان و اصناف به جهت رعایت تعطیلی های اخیر در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد.
لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5574
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اندیمشک در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.