تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

کاهش ساعت کار اصناف در اندیمشک

  • کد خبر : 5612
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کاهش ساعت کار اصناف در اندیمشک

اندیمشک نوین: جهانگیری با بیان اینکه در راستای مقابله جدی با ویروس کرونا، تدابیر سختگیرانه‌ای در شهرستان اندیمشک آغاز شده است گفت: با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان تصمیم گرفته شد که ساعت کار اصناف کاهش یابد و برق تمام خیابان‌های اصلی شهر هم در ساعت ۱۸:۳۰ خاموش شود.

به گزارش اندیمشک نوین، «پیمان جهانگیری» ظهر امروز (چهارشنبه ۶ اسفند) در نشست هماهنگی طرح شهید سلیمانی ، با تقدیر از تلاش و همت دادستان عمومی و انقلاب، نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، بهداشت و درمان، مرکز بهداشت و تمامی مدیران و اعضای ستاد کرونا شهرستان اندیمشک اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی در اندیمشک به خوبی اجرا شده و باید همچنان با جدیت ادامه داشته باشد.
فرماندار اندیمشک با بیان اینکه در راستای مقابله جدی با ویروس کرونا، تدابیر سختگیرانه‌ای در شهرستان اندیمشک آغاز شده است افزود: با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان تصمیم گرفته شد که ساعت کار اصناف کاهش یابد و برق تمام خیابان‌های اصلی شهر هم در ساعت ۱۸:۳۰ خاموش شود.
وی با اشاره به اینکه شهروندان باید استفاده از ماسک را در اولویت قرار دهند اذعان کرد: لازم است مردم از حضور در مراسم‌های عروسی و عزا و دورهمی‌ها خودداری کنند کمااینکه در یکی از مراسم‌های عزا در شهرستان اندیمشک، ۱۱ نفر آلوده شده بودند.
جهانگیری با بیان اینکه باید اطلاع‌رسانی خوبی در زمینه خطرات ویروس جهش یافته انگلیسی و درگیری همه سنین با این ویروس جدید صورت گیرد تصریح کرد: با تالارها و باغ‌ویلاهایی که غیرقانونی عمل کنند، برخورد قانونی می‌شود و ادارات نیز باید پروتکل‌ها را رعایت کرده و نظارت بر اصناف و ادارات هم به صورت جدی انجام شود.
«کریم صحرایی» دادستان اندیمشک نیز عنوان کرد: همدلی و تلاش جدی در شهرستان اندیمشک برای مقابله با ویروس کرونا وجود دارد و مجموعه ما هم با قاطعیت و بدون تعارف برای اجرای قانون تلاش می‌کند.
همچنین «سید عطاالله موسوی» جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان کرد: خوشبختانه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تا کنون به خوبی پیش رفته و کارهای بسیار خوبی هم در راستای اجرای این طرح انجام شده است.
در ادامه «یحیی میثم» سرپرست شبکه بهداشت و درمان و «فریدون کاظمی» رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در شهرستان را ارائه دادند.
لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5612
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کاهش ساعت کار اصناف در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.