تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

پارک‌های اندیمشک نیاز به رسیدگی دارند

  • کد خبر : 6531
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
پارک‌های اندیمشک نیاز به رسیدگی دارند

اندیمشک نوین: عضو شورای اسلامی شهر اندیمشک گفت: پارک‌های درون شهری اندیمشک نیاز به رسیدگی دارند که نیاز است علاوه بر شهردار و شورای اسلامی شهر سایر دستگاه‌ها در این امر همکاری داشته باشند.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از فارس، مسلم میرزاوند رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پارک‌ها و فضاهای سبز که نقش مهمی در  محیط زندگی مردم دارند نیاز به توجه بیشتری دارند تا در شادابی و نشاط مردم موثر جلوه کنند.

وی افزود: نگهداری ضعیف فضای پارک‌ها، مشکل آبرسانی و آبدهی در برخی از پارک‌ها که مربوط به زمان احداث است و یا ضعف در مسیر لوله‌گذاری آب مورد نیاز، سرقت اموال پارک‌ها و تفرجگاه‌های درون شهری مانند صندلی‌ها، وسایل ورزشی نصبی در پارک‌ها و بویژه جاده سلامت، وسایل بازی، سرقت بکسل بالابرها و پروژکتورها روشنایی و … از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرند.

عضو شورای شهر اندیمشک گفت: از آنجا که شهرداری و مجموعه شورای شهر به تنهایی نمی‌تواند با معتادین متجاهر و سارقان اموال پارک‌ها برخورد کند لازم است سایر دستگاه‌ها حسب وظیفه قانونی نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر که سالانه به اموال عمومی پارک‌های و فضای سبز شهرداری و دیگر ادارات خسارت مالی زیادی وارد می‌کنند، اقدام کنند.

میرزاوند تصریح کرد: واگذاری جداگانه پارک‌ها به پیمانکاران متعهد و دلسوز و اختصاص نیروی مشخص به هر کدام از پارک‌ها در دو نوبت کاری، مراقبت و نگهداری مستمر، هرس کردن به هنگام درختان و بوته‌ها، تکمیل وسایل بازی کودکان، رنگ آمیزی جداول پارک‌ها و توجه به همه پارک‌ها در مناطق هفت‌گانه شهری به جای توجه به پارک‌های خاص، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، جلوگیری از ورود احشام و… را جز موارد نگهداری پارک‌ها دانست.

وی با توجه به اهمیت موضوع پدافند غیر عامل گفت: اختصاص یک پارک بحران در هنگام وقوع بلایای طبیعی مانند زلزله با وجود امکانات مورد نیاز و استقرار مردم در یک پارک مشخص را در شرایط اسکان اضطراری را از نیازهای ضروری دیگر دانست که لازم است در اسرع وقت پارکی با امکانات مربوطه مشخص گردد.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6531
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پارک‌های اندیمشک نیاز به رسیدگی دارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.