تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم

  • کد خبر : 2567
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم

اندیمشک نوین: امام جمعه موقت اندیمشک گفت: بهترین تفریح کار است، اگر زمینه سازی کنیم که جوانان شغل پایدار داشته باشند برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی از جامعه رخت برمی‌بندد و لذا همت ویزه‌ای لازم است.

اندیمشک نوین: امام جمعه موقت اندیمشک گفت: بهترین تفریح کار است، اگر زمینه سازی کنیم که جوانان شغل پایدار داشته باشند برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی از جامعه رخت برمی‌بندد و لذا همت ویزه‌ای لازم است.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، حجت الاسلام سید محمد میری امام جمعه موقت اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک، اظهار کرد: تأکید رهبری بر حضور جوانان انقلابی در اداره کشور نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشت، نسل اول و دوم باید زمینه را برای حضور نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و جوانان تازه نفس و انقلابی فراهم کنند.

امام جمعه موقت اندیمشک افزود: شهید مطهری تعبیری از امام داشتند، اینکهامام دارای چهار ویژگی عام بود اول به هدف خود ایمان داشت، دوم به راه خودش که برگرفته از قرآن و اهل البیت بود ایمان داشت،سوم به قول و گفتار خودش ایمان داشت، مهمتر از همه به پروردگارش ایمان داشت.
حجت الاسلام سید محمد میری در بخش دیگری با اشاره به برخی از ویزگی های بارز امام گفت: امام برای خدا قیام کرد، لذا خدا هم قلبی به وی عطا کرد که در آن تزلزلی وجود نداشت و استوار بود.
وی افزود: معدل سن کسانی که این همه رشد علمی را رقم زده اند جزء جوانان است، کما اینکه در زمان جنگ هم همین جوانان بودند که انقلاب را حفظ کردند و در جنگ تحمیلی هم دشمن را به خاک ذلت کشاندند،لذا به جوانان‌مان ایمان داشته باشیم.
امام جمعه موقت اندیمشک در بخش دیگری با اشاره به استفاده از تجربه های موفق انقلاب اسلامی و باور شعار ما می توانیم، گفت: اگر به فرمایش رهبری تکیه کردیم موفق خواهیم بود .
حور گسترده در ۲۲ بهمن را فراموش نکنیم.
وی با اشاره به دشمنی دیرینه استکبار جهانی گفت: شکست پی درپی آمریکا در کودتای نظامی،جنگ تحمیلی،فته ۸۸ و … مصادیقی است که نشان میدهید در حال رشد و تعالی هسنیم.
امام جمعه اندیمشک گفت: اندیمشک قطب کشتی کشور است، در روزهای گذشته ورزشگاه بزرگی در اندیمشک افتتاح شد و امیدواریم انتظار به پایان برسد و طرح های نیمه تمام این شهر به سرانجام برسد، و مقایسه میکنیم به طرح هایی که دیرتر شروع شدند و امروز به پایان رسیده اند.

شهرستان احتیاج به شادی پایدار و به شادی و نشاط احتیاج دارد در فرهنگ دینی ما بهترین تفریح کار است اگر زمینه سازی کنیم که جوانان شغل پایدار داشته باشند برخی از ناهنجاری ها اجتماعی از جامعه رخت برم ببندد و لذا همت ویزه ای لازم است .

وی گفت: ما زحمات عزیزان را می بینم اما جدیت هم لازم است و طبق ضرب المثل معروف «فکر نان باش که خربزه آب است» باید بدنبال اتحاد باشیم و در پرتو تلاش مسولین به سر انجام برسند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=2567
  • ارسال توسط :
  • 13 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.