تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

مسیر ریلی تهران- خوزستان برای انجام تعمیرات مسدود می شود

  • کد خبر : 2591
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
مسیر ریلی تهران- خوزستان برای انجام تعمیرات مسدود می شود

اندیمشک نوین: مدیرکل راه آهن جنوب گفت: مسیر ریلی تهران – اندیمشک به دلیل بهسازی خطوط محور جنوب از ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه مسدود می شود.

اندیمشک نوین: مدیرکل راه آهن جنوب گفت: مسیر ریلی تهران – اندیمشک به دلیل بهسازی خطوط محور جنوب از ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه مسدود می شود.

 

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از ایرنا، عبدالکریم درویش زاده با اشاره به اینکه تعمیرات ریلی ایستگاه قارون به بیشه در استان لرستان از روز سه شنبه این هفته آغاز می شود، اضافه کرد: به همین دلیل توقف حرکت قطارهای باری و مسافربری از سمت تهران به جنوب و برعکس تا جمعه ادامه دارد.
وی افزود: عملیات بازسازی این خط در محدوده یک تونل ۲ هزار و ۵۰۰ متری انجام می شود که باتوجه به سختی کار و سرمای شدید، این بازسازی نیاز به صرف زمان و مسدود کردن خط دارد.
مدیرکل راه آهن جنوب خاطرنشان کرد: در طول این مدت قطارهای حومه خوزستان در مسیرهای اهواز- اندیمشک- بندرامام – خرمشهر همچنان فعال هستند.
این مقام مسئول در راه آهن جنوب با اشاره به اینکه معمولا در هر دوره از مسدود کردن مسیر ۲ کیلومتر از مسیر بازسازی می شود، گفت: در حال حاضر از ۱۶ کیلومتر بلاک(محدوده بین هر ایستگاه قطار تا ایستگاه بعدی) به طول ۹ کیلومتر ترمیم و ریل گذاری جدید انجام شده است.
درویش زاده تصریح کرد: بعد از ترمیم هفت کیلومتر باقی مانده ، مسدود شدن مسیر تهران- جنوب به طور کامل و برای همیشه به اتمام می رسد.
وی گفت : در سال گذشته بیشترین دوره مسدودی این مسیر به دلیل تعمیرات را داشتیم که با این وجود حرکت قطارهای داخل استانی در خوزستان ادامه داشت.
۱۵۵ کیلومتر از خطوط ریلی کشور در حوزه استحفاظی استان لرستان قرار دارد که حدفاصل ایستگاه قارون به بیشه یکی از خطوط قدیمی و فرسوده این استان به شمار می رود که در دست ترمیم و بازسازی قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=2591
  • ارسال توسط :
  • 13 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مسیر ریلی تهران- خوزستان برای انجام تعمیرات مسدود می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.