تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

تشدید نظارت بر اماکن ورزشی و باشگاه‌ها/ پلمب ۶ باشگاه در اندیمشک

  • کد خبر : 4323
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵

اندیمشک نوین: رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک با اشاره به پلمب ۲ باشگاه متخلف دیگر، گفت: ۶ باشگاه متخلف در روزهای اخیر در اندیمشک شناسایی و پلمب شدند.

اندیمشک نوین: رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک با اشاره به پلمب ۲ باشگاه متخلف دیگر، گفت: ۶ باشگاه متخلف در روزهای اخیر در اندیمشک شناسایی و پلمب شدند.

به گزارش اندیمشک نوین، کیومرث آریا متین اظهار کرد: همه باشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، هیئت ورزشی و اماکن ورزشی شهرستان اندیمشک موظف به رعایت دستورات و مصوبات صادره و ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا هستند.
وی افزود: همه مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در حوزه اماکن ورزشی به باشگاه‌ها و سالن‌ها ارسال و ابلاغ شده و همگان برای حفظ و حراست از سلامت خویش و عموم شهروندان باید به صورت دقیق انجام دهند.
رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک گفت: هرگونه تخلف در حوزه مصوبات ستاد کرونا با برخورد قضائی مواجه خواهد بود و در حوزه مصوبات ارسالی باید با دقت و سرعت عمل در دستور کار قرار داده شوند.
وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اغماض نخواهد شد و فرد یا افراد خاطی به عنوان مجرم به مرجع قضائی برای برخورد برابر قانون ارجاع می‌شوند.
آریا متین با اشاره به تشدید نظارت بر اماکن ورزشی و پلمب ۲ باشگاه ورزشی دیگر در اندیمشک، تصریح کرد: ۶ باشگاه ورزشی متخلف در اندیمشک شناسایی و پلمب شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک عنوان کرد: در روزهای اخیر به رقم ابلاغ لزوم تعطیلی اماکن ورزشی برای حفظ سلامت جامعه، اقدام به فعالیت در خفا کردند، پس از شناسایی توسط اماکن پلمب و به مرجع قضائی تحویل داده می‌شوند.
لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4323
  • ارسال توسط :
  • 14 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تشدید نظارت بر اماکن ورزشی و باشگاه‌ها/ پلمب ۶ باشگاه در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.