تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

تورهای گردشگری ممنوع

  • کد خبر : 4614
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
تورهای گردشگری ممنوع

اندیمشک نوین: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اندیمشک :برگزاری تور گردشگری با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ممنوع است.

اندیمشک نوین: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اندیمشک :برگزاری تور گردشگری با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ممنوع است.

 

به گزارش اندیمشک نوین، روح الله شاهرخیان یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان شهرستان اندیمشک در این روز‌های کرونایی را حفظ سلامت مردم دانست و افزود: در این راستا تصمیم لازم برای پیشگیری از رفتار‌های پرخطر از جمله برگزاری تور گردشگری در اندیمشک اتخاذ شده است.

وی افزود:برپایی تور گردشگری در بخش الوار گرمسیری از جمله منطقه کول آب به خاطر شرایط کرونا تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

شاهرخیان با اشاره به تامین آب آشامیدنی تعدادی از روستای بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک از منطقه کول آب گفت:انجام تفریحات آبی از سوی گردشگران در این منطقه باعث نگرانی اهالی نسبت به آلوده شدن منابع آب آشامیدنی منطقه کول آب شده است.

وی افزود: در این راستا تا اطلاع ثانوی از برگزاری تور‌های گردشگری از سوی آژانس‌ها جلوگیری می‌شود و در صورت تخطی از قانون با آژانس‌های گردشگری متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اندیمشک همچنین به شهروندان در رابطه با حضور در تور‌های گردشگری به عنوان تهدید کننده سلامت شهروندان در روز‌های شیوع بیماری کرونایی هشدار داد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4614
  • ارسال توسط :
  • 12 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تورهای گردشگری ممنوع بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.