تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
1

احداث موزه راه آهن در اندیمشک

  • کد خبر : 5
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
احداث موزه راه آهن در اندیمشک

اندیمشک نوین: مدیرکل راه آهن زاگرس از راه اندازی موزه زاگرس تا بهمن ماه و ایجاد فضای سبز مابین ایستگاه اندیمشک تا دوکوهه خبر داد. به گزارش اندیمشک نوین، مهرداد انصاری شامگاه یک شنبه اظهار کرد: موزه راه آهن زاگرس تا بهمن ماه امسال با هدف قدردانی از تلاش های چند دهه کارکنان و جمع […]

اندیمشک نوین: مدیرکل راه آهن زاگرس از راه اندازی موزه زاگرس تا بهمن ماه و ایجاد فضای سبز مابین ایستگاه اندیمشک تا دوکوهه خبر داد.

به گزارش اندیمشک نوین، مهرداد انصاری شامگاه یک شنبه اظهار کرد: موزه راه آهن زاگرس تا بهمن ماه امسال با هدف قدردانی از تلاش های چند دهه کارکنان و جمع آوری اسناد راه آهن جمهوری اسلامی راه اندازی می شود.

وی افزود: با فرارسیدن نودمین سالگرد تاسیس راه آهن ایران و بنابر تصمیم مقامات عالی رتبه جشنواره ملی عکس و فیلم راه آهن در بخش های مختلف برگزار می شود.

مدیر کل راه آهن زاگرس عنوان کرد: حریم قانونی راه آهن ۱۱۷ متر است که ۱۷ متر اولیه کسی اجازه عبور و مرور را ندارد، ۳۰ متر بعدی مربوط به تاسیسات زیربنایی شهری و ۷۰ متر بعدی نیز با مجوز کتبی از راه آهن امکان ساخت ساز در شرایط خاصی وجود دارد.

وی در ادامه بیان کرد: برنامه ما جلوگیری از احداث دیوار و مانع بین راه آهن و مردم است که در هدف نخست ایجاد فضای سبز مابین دو ایستگاه راه آهن اندیمشک و دوکوهه است.

انصاری گفت: این فاصله را با تفاهم نامه منعقد شده به کمک شهرداری فضای سبز  ایجاد خواهیم کرد که وظیفه آماده سازی و زیبا سازی برعهده راه آهن و نگهداری آن با شهرداری خواهد بود.

وی در خصوص دیوارهای بتنی نیز عنوان کرد: از این پس دیوار بتنی نخواهیم داشت و به دنبال راه کارهای دیگری هستیم که امیدواریم با فرهنگ سازی ها ایمنی حمل و نقل ریلی را تامین کنیم.

انصاری در خصوص رضایت عموم مردم از حمل از راه آهن گفت: با شناسایی خواسته های مشتریان برنامه های خود را منطبق بر این خواسته های و بازرگانی محور بودن برنامه ها به دنبال این رضایت بوده تا بتوانیم به جایگاه بهتری از خدمات برسیم.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5
  • ارسال توسط :
  • 18 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای احداث موزه راه آهن در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 5انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.