تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اجرای مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیازمند اراده جدی مسئولان است

  • کد خبر : 5892
  • 25 فروردین 1400 - 15:56
اجرای مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیازمند اراده جدی مسئولان است

اندیمشک نوین: حجت‌الاسلام موسوی با بیان به اینکه اجرای مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیازمند اراده جدی مسئولان است گفت: لازم است مشخص شود چه اهرمی برای برخورد با مسئولانی که عمدا در جلسات این ستاد حضور پیدا نمی‌کنند، وجود دارد.

به گزارش اندیمشک نوین، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» شب گذشته در نشست ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اندیمشک که به مناسبت ماه رمضان برگزار شد، با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه رهایی از خویشتن خویش است اظهار کرد: این ماه، ماه همنشین شدن با ملکوتیان است که این توفیق نصیب هر کسی نمی‌شود و باید توجه کنیم که تنها با زبان روزه‌دار بودن این عروج تحقق پیدا نمی‌کند.

امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک افزود: اگر انسان اسیر شیطان شود، شیطان انسان را نمی‌کشد بلکه آن را آزاد و یا تربیت می‌کند که اگر شیطان انسان را تربیت کند، انسان به شیطان انسی تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ماه مبارک رمضان اذعان کرد: ماه رمضان بهترین ماه برای استغفار و توبه و بهترین فرصت برای رهایی از اسارت است.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در گذشته دامنه خیلی گسترده‌ای داشت اما امروزه دایره آن در موضوعاتی همچون حجاب و عفاف محدود و کوتاه شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیازمند اراده جدی مسئولان است عنوان کرد: لازم است مشخص شود چه اهرمی برای برخورد با مسئولانی که عمدا در جلسات این ستاد حضور پیدا نمی‌کنند، وجود دارد.

«پیمان جهانگیری» نیز با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته کارهای بسیار خوبی انجام شده است بیان کرد: اولویت و تمرکز مسئولان شهرستان اندیمشک بر روی مسئله اشتغال است که اگر این موضوع در شهرستان به خوبی پیش برود، در ادامه می‌توانیم امر به معروف و نهی از منکر را هم به خوبی تعریف کنیم.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: مسئله اشتغال به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم و به ویژه جوانان محسوب می‌شود که ما هم در شهرستان اندیمشک برای ایجاد اشتغال، پروژه‌های بزرگی را در دست اجرا داریم.

وی با بیان اینکه در اکثریت روستاهای شهرستان اندیمشک اقدامات مختلفی از جمله گازرسانی صورت گرفته و رضایت‌مندی مردم را در پی داشته است اضافه کرد: شهرستان اندیمشک در شرایط فعلی کرونایی در زمینه‌هایی همچون اشتغال، رونق، کسب و کار، سرمایه‌گذاری و ترافیکی، فعال و مشغول به کار است و یکی از شهرستان‌های پویا به حساب می‌آید.

جهانگیری افزود: علی‌رغم اینکه برخی قصد دارند ناامیدی را در جامعه ایجاد کنند اما شهرستان اندیمشک ناامید نشده است و ما در این شهرستان امید، انگیزه، شور و نشاط را به مردم داده‌ایم.

وی تاکید کرد: اگر رئیس اداره‌ای در شهرستان اندیمشک، چارچوب‌ها را رعایت نکند و نسبت به موضوع احترام به مردم و پیگیری و رفع موانع و مشکلات مردم و مسئله توسعه شهری بی‌توجه باشد، تغییر پیدا می‌کند.

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک با اشاره به اینکه مدیران ادارات باید بتوانند مسائل و مشکلات شهر را رفع کنند یاد آور شد: مسئولان باید به صورت شبانه‌روزی فعالیت کنند، پای کار باشند و در روند انجام کارها گام بردارند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5892

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.