تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دیدار فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه با رئیس دادسرا نظامی ناحیه دزفول به مناسبت هفته قوه قضائیه

  • کد خبر : 6058
  • 07 تیر 1400 - 7:26
دیدار فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه با رئیس دادسرا نظامی ناحیه دزفول  به مناسبت هفته قوه قضائیه

به گزارش روابط عمومی تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه، در مورخ ۶ تیرماه ۱۴۰۰ به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب، سرتیپ دوم پاسدار علی نجفوند فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) به همراه هیئت همراه با دکتر حسین امیری، رئیس دادسرای نظامی ناحیه دزفول دیدار و گفتگو کردند.

 

در آغاز این دیدار، سردار علی نجفوند، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه ،یاد و خاطره شهید آیت ا… دکتر بهشتی و ۷۲ تن ازیاران ایشان را گرامی داشتند و گفت: خداروشاکریم که کشور در امنیت کامل نسبت به همسایگان به سر می برد و این چیزی نیست جز ثمره خون پاک شهدا، دعای مومنین و دعای خانواده های معظم شهدا. لذا ما مسئولین باید هر آنچه از دستمان بر می آید برای مردم و کشور انجام بدهیم.
وی بیان داشت: معنای حقیقی مکتب حاج قاسم، یعنی دفع فتنه همراه با خدمت جهادی شبانه روزی در همه عرصه های بین الملی که با توجه به فرامین فرماندهی کل قوا این مکتب به یاری الهی ادامه خواهد داشت.

در این دیدار، حجت الاسلام دانیالی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) ضمن عرض تسلیت بمناسبت سالروز شهادت شهید بهشتی و عرض تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: کسانی که به داد مظلومان برسند و دست گیری میکنند از سربازان واقعی امام زمان(عج) هستند و ما سربازان در سنگر امنیت و قوه قضائیه در سنگر عدالت میکوشیم تا رضایت خداوند متعال را جلب نمائیم.

در پایان این دیدار دکتر حسین امیری رئیس دادسرا نظامی ناحیه شمال خوزستان، ضمن تبریک ایام اذعان کرد: پیروزی شیرین مردم که علیرغم تهدیدات رسانه ای دنیا، مردم حضوری پر رنگ‌ در پای صندوقهای رای داشته و باز هم مثل همیشه حماسه آفریده و دشمنان را نا امید کردند.

انتهای پیام/
┄┅═══••✾❀✾••═══┅
🇮🇷 روابط عمومی تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6058

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.