تاریخ : دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024
0

مردم پیروز قطعی عرصه انتخابات بودند/ اظهار نظرهای شخصی ارتباطی با سپاه ندارد

  • کد خبر : 6066
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مردم پیروز قطعی عرصه انتخابات بودند/ اظهار نظرهای شخصی ارتباطی با سپاه ندارد

اندیمشک نوین: سردار حسن شاهوار پور: همه مردم باید بدانند، مواضع رسمی ما از طریق روابط عمومی سپاه که یک نهاد رسمی هست اعلام می شود و اگر شخصی اظهار نظری و نکته ای در فضای مجازی مطرح می کند، اظهار نظر شخصی اوست.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از شبکه اطلاع رسانی رهیاب، سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولی‌عصر عج خوزستان در حاشیه مراسم اولین سالگرد سرهنگ پاسدار شیرک، در بیانی پیرامون مسائل انتخابات ۱۴۰۰ گفت: ما به عنوان مجموعه سپاه، در بحث سلامت انتخابات، نقش محوری و مسئولیتی نداشتیم.
وی افزود: مسئولیت اجرا با مسئولین مجموعه اجرایی انتخابات از جمله استانداری، فرمانداری و مجموعه هیئت اجرایی و در بحث نظارت هم، وظیفه با مجلس بود.
وی همچنین گفت: در رقابت ها هم، در شورای شهر مردم پای کار می آیند و در ریاست جمهوری و مجلس هم اعضا رقابت می کنند.

فرمانده قرارگاه ابوالفضل ع همچنین با اشاره به برخی موضع گیری ها در فضای مجازی تاکید کرد:


همه مردم باید بدانند، مواضع رسمی ما از طریق روابط عمومی سپاه که یک نهاد رسمی هست اعلام می شود و اگر شخصی اظهار نظری و نکته ای در فضای مجازی مطرح می کند، اظهار نظر شخصی اوست.

وی افزود: اینکه ما در چه جایی اعلام موضع و نظر کنیم، رسما وابسته به روابط عمومی سپاه است؛ چه در سطح استان چه در سطح کلان کشور.
وی همچنین خاطر نشان کرد: در اینجا خواستم یادآوری کنم که هر برادر و عزیزی در اظهار نظرهای پراکنده، نکته و نقطه نظری را بیان کرد، نظر شخصی خودش هست و تبعات آن نظر را هم خود افراد باید پاسخگو باشند.
  سردار حسن شاهوار پور همچنین با اشاره به حضور شکوه انگیز مردمی در انتخابات گفت: جا دارد از حضور پرشور آحاد مردم و امت حزب الله در استان خوزستان به ویژه برای مشارکت در انتخابات، تشکر و قدردانی بشود.
وی تاکید کرد: واقعا مردم سنگ تمام گذاشتند؛ مردم عزیز ما امتحان دوباره ای پس دادند و حضور پرشور مردم و لبیک به مقام معظم رهبری و تودهنی زدن به آمریکا، اسرائیل و منافقین این بار هم مثل همه حماسه های گذشته تکرار شد.
فرمانده سپاه خوزستان گفت: در این صحنه پیروز میدان، مردم بودند؛ نه هیچ حزب، گروه و جریانی دیگری؛ آنچه که هست پیروزی امت حزب‌الله در این حماسه ملی و تاریخی است.
وی ادامه داد: مردم در این جبهه حق و باطل پیروز شدند و ما باید این را قدر بدانیم، افتخار کنیم و بدانیم این حضور مردمی مایه عزت ماست.
شاهوار در تشریح نقش سپاه و بسیج در انتخابات گفت: سپاه و بسیج در کنار مردم هستند و در مسأله انتخابات، از دغدغه های عمده ما بحث امنیت و بحث مشارکت بوده است.
وی افزود: در زمینه امنیت که مهم ترین وجهی بود که ما در کنار عزیزان نیروی انتظامی، ایفای نقش کرده ایم و به حمدالله انتخابات به خوبی برگزار شد و از همه همکارانم در این حوزه تشکر می کنم و خدا قوت عرض می کنم.
وی همچنین گفت: در بحث مشارکت نیز تلاش بر این بود که مردم با وجود دو نگرانی عمده که در زمینه معیشت و کرونا داشتند، بیایند پای صندوق های رأی؛ که این اتفاق به لطف خدا صورت گرفت.
سردار حسن شاهوار پور در پایان اظهار داشت: به لطف خداوند مردم با وجود نگرانی هایی که در حوزه معیشت و کرونا داشتند، پای صندوق های رای آمدند و مواضع سپاه و آنچه که سپاه باید در فضای بیرون خدمت مردم اعلام بکند، در راستای این دو محور بود.
لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6066
  • ارسال توسط :
  • 6 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مردم پیروز قطعی عرصه انتخابات بودند/ اظهار نظرهای شخصی ارتباطی با سپاه ندارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.