تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

عادی انگاری باعث گسترش ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک شده است

  • کد خبر : 6071
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
عادی انگاری باعث گسترش ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک شده است

اندیمشک نوین: جهانگیری با اشاره به اینکه عادی انگاری طی چند روز گذشته باعث گسترش ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک شده است گفت: از مردم اندیمشک انتظار می‌رود از حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

به گزارش  اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری با اشاره به اینکه شهرستان اندیمشک در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است اظهار کرد: ضرورت دارد شهروندان پروتکل های بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه عادی انگاری طی چند روز گذشته باعث گسترش ویروس کرونا در شهرستان شده است افزود: از مردم اندیمشک انتظار می‌رود از حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

وی اذعان کرد: در راستای قطع زنجیره کرونا بازدید و نظارت از اماکن و اصناف تشدید و با متخلفانی که سلامتی مردم را به خطر بیاندازند، در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

جهانگیری تصریح کرد: بر اساس آخرین دستورالعمل ستاد ملی کرونا، در ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری، حضور کارمندان به نصف کاهش پیدا می‌کند و یک دوم کارمندان باید به صورت دورکاری کارهای مربوطه را انجام دهند و نحوه دورکاری کارمندان با موافقت مدیر هر قسمت خواهد بود و اداراتی که خدمات غیرضروری ارائه می‌دهند، دو سوم کارمندان به صورت دورکاری کارهای مربوطه را باید انجام دهند.

وی یاد آور شد: لازم است حتی کسانی هم که واکسن زده‌اند ماسک بزنند، فاصله اجتماعی را رعایت کنند و شست‌و‌شوی مداوم دست‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6071
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای عادی انگاری باعث گسترش ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک شده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.