تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

کم‌کاری و سهل‌انگاری در عملکرد مدیران قابل قبول نیست

  • کد خبر : 6272
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
کم‌کاری و سهل‌انگاری در عملکرد مدیران قابل قبول نیست

اندیمشک نوین: حسنوند با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی باید جدول زمان‌بندی و برنامه پنج ساله تعریف شده داشته باشند گفت: کم‌کاری و سهل‌انگاری در عملکرد مدیران قابل قبول نیست و همه باید با روحیه انقلابی و جهادی در راستای تحقق برنامه‌های توسعه همه‌جانبه تلاش کنند.

به گزارش اندیمشک نوین، فریدون حسنوند در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه شورای اداری، یک شورای مهم و راهبردی است اظهار کرد: سیستم اداری باید از انضباط کامل برخودار باشد و همچنین برقراری ارتباط، تعامل و هم‌افزایی درون سازمانی و برون دستگاهی ضرورت دارد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید جدول زمان‌بندی و برنامه پنج ساله تعریف شده داشته باشند افزود: کم‌کاری و سهل‌انگاری در عملکرد مدیران قابل قبول نیست و همه باید با روحیه انقلابی و جهادی در راستای تحقق برنامه‌های توسعه همه‌جانبه تلاش کنند.

وی اذعان کرد: هر دستگاه و سازمان وظایف تعریف شده‌ای دارد که لازم است پیگیری و تلاش شبانه‌روزی جهت انجام وظایف محوله شده به دستگاه‌ها در دستور کار مدیران باشد.

حسنوند با بیان اینکه مدیران باید خلاقیت و برنامه داشته باشند تصریح کرد: کارشکنی توسط برخی از کارشناسان در ادارات برای ما قابل قبول نیست و مدیران و کارشناسان باید مسئله تکریم ارباب رجوع را دنبال کنند.

وی موضوع اشتغالزایی برای جوانان را اولویت اول در شهرستان اندیمشک دانست و خاطر نشان کرد: شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که از سرمایه و ظرفیت‌های این شهرستان استفاده می‌کنند، نباید نیروی غیربومی استخدام کنند چرا که اشتغال در پروژه‌های شهرستان حق جوانان اندیمشکی است.

منبع: شبستان

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6272
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کم‌کاری و سهل‌انگاری در عملکرد مدیران قابل قبول نیست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.