تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اندیمشک در حال تبدیل شدن به یک شهر صنعتی است

  • کد خبر : 6295
  • 14 شهریور 1400 - 9:55
اندیمشک در حال تبدیل شدن به یک شهر صنعتی است

اندیمشک نوین: خدری با بیان اینکه اندیمشک در حال تبدیل شدن به یک شهر صنعتی است گفت: تلاش می‌کنیم زیرساخت و پایداری برق این شهرستان مطلوب شود.

به گزارش اندیمشک نوین، «علی خدری» شب گذشته در نشست پیگیری و رفع مشکلات برق شهرستان اندیمشک اظهار کرد: ۱۲ میلیارد تومان برای روشنایی در این شهرستان اختصاص پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان اینکه اندیمشک در حال تبدیل شدن به یک شهر صنعتی است افزود: تلاش می‌کنیم زیرساخت و پایداری برق این شهرستان مطلوب شود.

«پیمان جهانگیری» نیز با اشاره به اینکه عملیات اجرا و نصب ۴۴ ترانس برق و ۱۵۰ تیر برق در خیابان امام و طالقانی آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که در سه ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرند اذعان کرد: در راستای افزایش ظرفیت برق شهرستان اندیمشک و جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی، در آینده ۸۰ ترانس جدید به شبکه برق افزوده خواهد شد.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه ایستگاه فرعی برق در جهت جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی برق شهری احداث می‌شود تصریح کرد: ۶ پست توزیع برق در شهرستان اندیمشک وجود دارد که با توجه به صنعتی شدن این شهرستان، نیازمند افزایش پست‌های برق هستیم.

همچنین «فریدون حسنوند» با اشاره به اینکه جمع‌آوری شبکه برق فرسوده و پایه‌های چوبی شهرستان اندیمشک امری ضروری است که باید شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نگاه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشد عنوان کرد: شهرستان اندیمشک از دیرباز صاحب نیروگاه و پست برق بوده است که باید توجه بیشتری به زیرساخت‌های آن شود.

نماینده مردم‌ اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برخی از روستاهای بخش‌ الوارگرمسیری، شهرهای اقماری و مناطق شهری که سیستم برق آنها فرسوده است، نیازمند تقویت شبکه برق هستند.

 

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6295

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.