تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

برپایی موکب مرکزی اربعین در یادمان شهدای گمنام اندیمشک

  • کد خبر : 6328
  • 21 شهریور 1400 - 13:32
برپایی موکب مرکزی اربعین در یادمان شهدای گمنام اندیمشک

اندیمشک نوین: جهانگیری از برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در یادمان شهدای گمنام اندیمشک با رعایت پروتکل‌های‌ بهداشتی خبر داد و گفت: موکب مرکزی اربعین نیز همانند سنت هر ساله، جهت پذیرایی از عزاداران حسینی در این یادمان برپا خواهد شد.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری شب گذشته در نشست هماهنگی مراسم اربعین حسینی در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: مراسم پیاده‌روی اربعین امسال همچون سال گذشته برگزار نمی‌شود و طبق اعلام ستاد مرکزی اربعین، تمام مرزهای زمینی بسته هستند.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه مراسم عزاداری به مناسبت اربعین حسینی با توجه به شرایط کرونایی، در یادمان شهدای گمنام اندیمشک و با رعایت پروتکل‌های‌ بهداشتی برگزار می‌شود افزود: موکب مرکزی اربعین نیز همانند سنت هر ساله، جهت پذیرایی از عزاداران حسینی در این یادمان برپا خواهد شد.

وی خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان شد و اذعان کرد: لازم است گروه‌های سنی که نوبت واکسیناسیون آنها فرا رسیده و تاکنون واکسن خود را دریافت نکرده‌اند، هر چه سریع‌تر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

حجت‌الاسلام سید کمال موسوی نیز تصریح کرد: مردم ولایتمدار شهرستان اندیمشک همیشه برای حضرت سیدالشهدا (ع) سنگ تمام گذشته‌اند و حضور باشکوهی در مراسمات مذهبی داشته‌اند.

امام جمعه اندیمشک خاطر نشان کرد: مراسم یوم‌العباس که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان اندیمشک برگزار شد، جلوه‌‌ای از عشق و علاقه مردم این شهرستان به حضرت اباعبدالله‌‌الحسین (ع) را به نمایش گذاشت.

در ادامه این نشست، تمهیدات لازم جهت برگزاری مراسم اربعین حسینی در شهرستان اندیمشک اندیشیده شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.