تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

راه‌اندازی ۲ سرویس سیار اتوبوس برای واکسیناسیون روستاهای اندیمشک

  • کد خبر : 6342
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
راه‌اندازی ۲ سرویس سیار اتوبوس برای واکسیناسیون روستاهای اندیمشک

اندیمشک نوین: مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: دو دستگاه سرویس اتوبوس سیار و دو دستگاه آمبولانس در روستاهای بخش الوار گرمسیری و بخش مرکزی در اندیمشک برای واکسیناسیون راه‌اندازی شد.

به گزارش اندیمشک نوین، فریدون کاظمی اظهار کرد: رعایت شیوه‌نامه‌ها و انجام واکسیناسیون می‌تواند در حفظ سلامت شهروندان و عبور از شرایط خطیر کرونا نقش مهم و بسزایی را ایفا کند.

وی افزود: همه پرسنل ادارات و شهروندان ۱۸ سال به بالا با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک‌ترین پایگاه تجمیع واکسیناسیون کرونا مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: روند واکسیناسیون در اندیمشک رضایت‌بخش بوده و مورد استقبال شهروندان واقع شده است.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه مشکل و کمبودی در حوزه واکسن در اندیمشک وجود ندارد، عنوان کرد: شهروندان از واحد خودرویی شهری و نیز اتوبوس سیار برای واکسیناسیون استقبال رضایت‌بخش انجام کردند.

کاظمی گفت: در پی استقبال شهروندان از طرح واکسیناسیون در مسیر بسیج امکانات و خدمات اتوبوس سیار در بخش الوار گرمسیری و بخش مرکزی برای تزریق واکسن راه‌اندازی شد.

وی خبر داد: یک دستگاه سرویس اتوبوس سیار به همراه یک دستگاه آمبولانس در روستاهای بخش الوار گرمسیری در اندیمشک برای انجام واکسیناسیون اختصاص داده شد.

کاظمی افزود: یکی از علت‌های ترس برخی از انجام واکسیناسیون اطلاعات غلط دال بر فوت پس از تزریق واکسن کرونا در فضای مجازی بود که با آگاهی‌بخشی به جامعه شاهد استقبال شهروندان هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با بیان اینکه بیش از ۱۰۷ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان اندیمشک تزریق شده است، عنوان کرد: استقبال شهروندان از واکسیناسیون علیه بیماری کرونا یکی از عوامل مهم در کاهش آمار فوتی، شیوع کرونا و سیر نزولی بستری‌هاست.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6342
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای راه‌اندازی ۲ سرویس سیار اتوبوس برای واکسیناسیون روستاهای اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 9انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.