تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

۶۷ درصد جمعیت هدف شهرستان اندیمشک واکسینه شده‌اند

  • کد خبر : 6355
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱:۰۸
۶۷ درصد جمعیت هدف شهرستان اندیمشک واکسینه شده‌اند

اندیمشک نوین: جهانگیری با بیان اینکه تاکنون ۶۷ درصد جمعیت هدف شهرستان اندیمشک در برابر ویروس کرونا واکسینه و ایمن‌سازی شده‌اند گفت: باید تا درگیر موج جدید کرونا نشده‌ایم، شهروندان نسبت به تزریق واکسن و ایمن‌سازی خود و خانواده در مقابل ویروس کرونا اقدام کنند.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری یکشنبه ۱۱ مهر در نشست ستاد مدیریت مبارزه با ویروس کرونا، با بیان اینکه تاکنون ۶۷ درصد جمعیت هدف شهرستان اندیمشک در برابر ویروس کرونا واکسینه و ایمن‌سازی شده‌اند اظهار کرد: طرح «واکسیناسیون خانه‌ به خانه» در نقاط مختلف شهری و روستایی در حال اجرا است.

فرماندار اندیمشک خواستار شتاب بیشتر واکسیناسیون شد و افزود: ضرورت دارد مردم اندیمشک با سن ۱۲ سال به بالا جهت دریافت واکسن هر چه سریع‌تر با در دست داشتن کارت ملی به پایگاه‌های واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه تزریق ۲ دوز واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان تنها راه پیشگیری از ویروس کرونا است اذعان کرد: لازم است تا درگیر موج جدید کرونا نشده‌ایم، شهروندان نسبت به تزریق واکسن  و ایمن‌سازی خود و خانواده در مقابل ویروس کرونا اقدام کنند.

جهانگیری با بیان اینکه وضعیت کرونا شکننده است و غفلت کردن باعث درگیر شدن با موج همه‌گیری جدیدی خواهد شد تصریح کرد: همه مردم همچنان باید از ماسک استفاده کنند و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: تمام شرایط تزریق واکسن در شهرستان اندیمشک مهیا است و دانش‌آموزان با سن ۱۲ سال به بالا می‌توانند جهت تزریق واکسن به پایگاه‌های سلامت در سطح شهرستان مراجعه کنند.

منبع: شبستان

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6355
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۶۷ درصد جمعیت هدف شهرستان اندیمشک واکسینه شده‌اند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 8انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.