تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

امام جمعه اندیمشک :گسترش بدحجابی تهدیدی جدی برای خانواده ها است

  • کد خبر : 6477
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۵۴
امام جمعه اندیمشک :گسترش بدحجابی تهدیدی جدی برای خانواده ها است

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک با تاکید بر اهمیت جایگاه حجاب در جامعه اسلامی گفت:بدحجابی یکی از بزرگترین آفت هایی است که کانون خانواده را تهدید می کند و خطری جدی برای کانون خانواده است.

به گزارش اندیمشک نوین، حجت الاسلام سیدکمال موسوی شامگاه جمعه در آیین جشن میلاد حضرت زینب (س) در مسجد حضرت علی اکبر (ع) شهر چمگلک اندیمشک افزود: فرهنگ غرب با تلاش گسترده دشمن در جامعه ما رخنه کرده که باید مراقب و هوشیار باشیم.

وی اظهار داشت: نسل امروز ما در دام بدحجابی گرفتار شده است. بدحجابی کانون خانواده ها را هدف گرفته  و خانواده را به فساد و تباهی می‌کشاند.

حجت الاسلام موسوی گفت: بدحجابی سبب بی مهری همسران به یکدیگر شده و سلامت خانواده را به خطر می اندازد که در این راستا نه تنها همسران قربانی می شوند بلکه فرزندان آنها هم آسیب می بینند.

وی با تشریح ویژگی های مادران شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: حماسه آفرینی شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس حاصل تربیت آنها در دامان مادرانی است که حضرت زینب (س) الگوی آنها بود.

امام جمعه اندیمشک اظهار داشت: ایران اسلامی دارای مادران بزرگواری است که فرزندانی پرورش دادند که سبب عزت آفرینی برای جامعه و انقلاب اسلامی شدند.

وی همچنین با تشریح ویژگی های بارز حضرت زینب (س) گفت:الگو پذیری از اهل بیت علیهم السلام و ویژگی های بارز این عزیزان مسیر زندگی سالم را برای اقشار مختلف جامعه  ترسیم می کند.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری بر لزوم انجام برنامه های موثر برای مقابله با تهاجم فرهنگی هدفمند دشمن تاکید کرد.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6477
  • ارسال توسط :
  • 14 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه اندیمشک :گسترش بدحجابی تهدیدی جدی برای خانواده ها است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.