تاریخ : دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024
0

با وجود وحدت و تنوع اقوام خطری کشور را تهدید نمی‌کند

  • کد خبر : 6519
  • ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
با وجود وحدت و تنوع اقوام خطری کشور را تهدید نمی‌کند

اندیمشک نوین: سردار نجفوند با بیان اینکه با وجود تنوع اقوام متعهد و وفادار و همچنین امتحان داده در روزهای دشوار، خطری انقلاب را تهدید نمی‌کند گفت: دشمن از وحدت اقوام کشورمان به شدت ناراحت است اما راه به‌جایی نخواهد برد چرا که مردم ما امتحان خود را پس داده‌اند.

به گزارش اندیمشک نوین، سردار علی نجفوند اظهار کرد: نشستی با بزرگان طوایف بختیاری به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام رضا (ع) کوی طالقانی دزفول برگزار شد.

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه با وجود تنوع اقوام متعهد و وفادار و همچنین امتحان داده در روزهای دشوار، خطری انقلاب را تهدید نمی‌کند افزود: دشمن از وحدت اقوام کشورمان به شدت ناراحت است اما راه به‌جایی نخواهد برد چرا که مردم ما امتحان خود را پس داده‌اند.

وی اذعان کرد: امروز پس از گذشت ۲ سال از شهادت سردار سلیمانی، نه تنها نام این سردار رشید اسلام فراموش نشده بلکه مکتب ایشان در دنیا نهادینه شده و به‌زودی جوانان زیادی در دنیا، برابر استکبار خواهند ایستاد.

سردار نجفوند تصریح کرد: نام سردار شهید قاسم سلیمانی امروز قاره‌ها را در نوردیده است و مردم نام قاسم را برای نوزادان خود انتخاب می‌کنند.

منبع: شبستان

 

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6519
  • ارسال توسط :
  • 4 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای با وجود وحدت و تنوع اقوام خطری کشور را تهدید نمی‌کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.