تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

کارگران شهرداری «اندیمشک» ۸ ماه معوقه مزدی دارند

  • کد خبر : 6532
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کارگران شهرداری «اندیمشک» ۸ ماه معوقه مزدی دارند

اندیمشک نوین: کارگران مجموعه شهرداری «اندیمشک» در شمال استان خوزستان از تاخیر ۸ ماهه در پرداخت معوقات مزدی و بیمه‌ای خود انتقاد دارند.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از ایلنا، جمعی از کارگران شهرداری «اندیمشک» در تماس با خبرنگار ایلنا، گفتند: حدود ۴۵۰ کارگر در مجموعه شهرداری اندیمشک مشغول بکار هستند که در ده ماه سپری شده از سال جدید، به تازگی حقوق اردیبهشت ماه خود را دریافت کرده‌اند و ۸ ماه دیگر حقوق معوقه طلبکارند. در عین حال پرداخت حق بیمه آنها نیز چندین ماه به تاخیر افتاده است.

این کارگران که هر ماه مطالبات خود را با تاخیر هشت تا نه ماهه دریافت می‌کنند، گفتند: شهردار مدعی است منابع مالی کافی ندارد به همین دلیل حقوق کارگران به تاخیر افتاده است.

این کارگران با بیان اینکه در تامین هزینه‌های اولیه زندگی درمانده‌ایم، اظهار داشتند: درحالی‌که هر چند ماه یکبار بخشی از مطالباتمان پرداخت می‌شود، نمی‌توانیم معاش خانواده‌هایمان را تامین کنیم و گرانی امان‌مان را بریده است.

این کارگران گفتند: مهمترین عامل تاخیر در پرداخت حقوق آن‌ها، مربوط به نبود منابع درآمدی در شهرداری است، در حال حاضر بودجه ماهانه شهرداری اندیمشک به اندازه‌ای است که پاسخگوی پرداخت حقوق کارگران خود نیست، به همین دلیل از همه مسئولان و نهادهای مرتبط استانی درخواست کمک و چاره‌اندیشی داریم، چراکه بیشتر از این کارگران تحمل بی‌پولی را ندارند.

کارگران شهرداری اندیمشک در خاتمه تصریح کردند: در استان محروم خوزستان، کار و زندگی می‌کنیم و توقع داریم مسئولان بیش از اینها به مساله معیشت و پرداخت دستمزد ما کارگران رسیدگی کنند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6532
  • ارسال توسط :
  • 8 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کارگران شهرداری «اندیمشک» ۸ ماه معوقه مزدی دارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.