تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی واقعه‌ای مهم در تاریخ معاصر است

  • کد خبر : 6552
  • 13 بهمن 1400 - 21:52
پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی واقعه‌ای مهم در تاریخ معاصر است

اندیمشک نوین: جهانگیری پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را واقعه‌ای مهم در تاریخ معاصر دانست و گفت: دهه فجر نماد دلاوری‌های مردان و زنانی است که در آن دوران در راه آزادی و نجات از ظلم و ستم شاهنشاهی، جان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری با تبریک به مناسبت آغاز دهه فجر و ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: چهل و سومین سالروز بهار انقلاب اسلامی نشان از عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی و ادامه راه امام خمینی (ره) به عنوان معمار کبیر این انقلاب دارد.

فرماندار اندیمشک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را واقعه‌ای مهم در تاریخ معاصر دانست و افزود: دهه فجر نماد دلاوری‌های مردان و زنانی است که در آن دوران در راه آزادی و نجات از ظلم و ستم شاهنشاهی، جان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند.

وی اذعان کرد: پس از ۴۳ سال از گذشت انقلاب ماندگار امام خمینی (ره) و با درایت‌های مقام معظم رهبری امروز در سراسر ایران اسلامی قطار انقلاب اسلامی جهت کاهش محرومیت‌زدایی در حال حرکت پرشتاب است.

جهانگیری تصریح کرد: دهه فجر یادآور رهایی مردمی است که از بند ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی رها شده و با آگاهی انقلابی را رقم زدند که الگوی بسیاری از انقلاب های آزادی‌بخش جهان شدند.

وی خاطر نشان کرد: در طول این ۴۳ سال، دشمن همواره به روش‌های مختلف همچون جنگ و تحریم سعی کرده که مردم ایران اسلامی را نسبت به نظام تضعیف کند اما همیشه در مقابل اراده ملت ایران شکست خورده است.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6552

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.