تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اندیمشک آماده شروع آموزش حضوری در مدارس است

  • کد خبر : 6618
  • 12 فروردین 1401 - 10:53
اندیمشک آماده شروع آموزش حضوری در مدارس است

اندیمشک نوین: صادقی با اشاره به اینکه واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان‌ اندیمشکی در سطح استانداردی قرار دارد گفت: اندیمشک آماده شروع آموزش حضوری در مدارس است.

به گزارش اندیمشک نوین، روح‌الله صادقی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا در مورد بازگشایی مدارس بعد از تعطیلات نوروز اظهار کرد: پس از تعطیلات ایام نوروز، آموزش در مدارس اندیمشک به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک با بیان اینکه خوشبختانه شرایط برای آموزش حضوری در مدارس این شهر فراهم است افزود: هم‌اکنون وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان در سطح مناسبی قرار دارد.

وی اذعان کرد: واکسیناسیون همکاران و عوامل اجرایی مدارس و معلمان نیز از مسائلی بوده که در ابتدای آغاز واکسیناسیون سراسری مورد توجه قرار گرفته است.

صادقی با اشاره به اینکه اطمینان داریم که این وضعیت با ثبات در سایه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌تواند زمینه رفع نگرانی والدین برای حضور دانش‌آموزان در مدارس را فراهم کند تصریح کرد: انتظار می‌رود با حضور دانش‌آموزان در فضای مدرسه بتوانیم بخشی از عقب‌ماندگی‌های تحصیلی ۲ سال گذشته را جبران کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با وجود تلاش‌های صورت گرفته طی ۲ سال گذشته از سوی معلمان برای آموزش‌های مجازی، معتقد هستیم آموزش مجازی تنها نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.