تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

بازدید ۶۰ هزار گردشگر از بزرگترین سد خاورمیانه در اندیمشک خوزستان

  • کد خبر : 6626
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
بازدید ۶۰ هزار گردشگر از بزرگترین سد خاورمیانه در اندیمشک خوزستان

اندیمشک نوین: مدیر عامل سد کرخه گفت: روزانه بین ۵ تا ۱۰ هزار نفر از سد و نیروگاه کرخه اندیمشک بازدید می‌کنند.

به گزارش اندیمشک نوین: محمدرضا یزادنی پور می‌گوید: سد کرخه در اندیمشک یکی از بزرگترین سد‌های خاکی دنیا و بزرگترین سد خاکی در خاورمیانه است که از دومین روز شروع سال ۱۴۰۱ تا دوازدهم فروردین از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ برای بازدید عموم شهروندان و مسافران نوروزی مهیا شده است.

او در ادامه گفت: روزانه بین ۵ تا ۱۰ هزار نفر از مسافران نوروزی و راهیان نور که به این شهرستان سفر می‌کنند از این سد هم بازدید می‌نمایند که میانگین بازدید‌ها تا به امروز ۱۱ فروردین بیش از ۶۰ هزار نفر بوده است.

آقای یزدانی پور افزود: قبل از شروع تعطیلات نوروزی جلسه ستاد استقبال از مهمانان نوروزی و راهیان نور با حضور بخش‌های مختلف سد تشکیل و تصمیمات لازم برای بازدید گردشگران اتخاذ شد و یک جایگاه جهت کارشناسان فنی و پایداری سد ایجاد شده که به پاسخگویی سوالات مسافران نوروزی در ۲ شیفت کاری در مقر سرریز این سد می‌پردازد.

مدیرعامل سد کرخه یادآور شد که بازدید‌ها تا دوازدهم فروردین به پایان می‌رسد و روز سیزدهم فروردین (سیزده بدر) بازدید از سد کرخه انجام نمی‌شود و از گردشگران نیز تقاضا می‌شود که روز سیزده بدر به سد کرخه مراجعه نکنند.

به گفته این مقام مسئول پایگاه واکسیناسیون از ابتدای سال ۱۴۰۱ در سد کرخه اندیمشک مستقر شده که تاکنون مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گرفته و جمعی از گردشگران نیز واکسن کرونایی خود را در این مکان دریافت کرده اند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6626
  • ارسال توسط :
  • 7 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بازدید ۶۰ هزار گردشگر از بزرگترین سد خاورمیانه در اندیمشک خوزستان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.