تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

امروز ایران به برکت خون پاک شهدا در دنیا سربلند است

  • کد خبر : 6660
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
امروز ایران به برکت خون پاک شهدا در دنیا سربلند است

اندیمشک نوین: حجت‌الاسلام موسوی شهدا را شمع محفل بشریت دانست و گفت: امروز ایران به برکت خون پاک شهدا در دنیا سربلند است اما اگر شهدای ما نبودند، سنگ بر روی سنگ بند نمی‌ماند و این همه پیشرفت، تعالی و ترقی شکل نمی‌گرفت.

به گزارش اندیمشک نوین، حجت‌الاسلام سید کمال موسوی در مراسم میثاق با شهدا که در حسینیه شهید صید قاسم میرزاوند کوی لور اندیمشک برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) معلم بزرگ آزادی و آزادگی است.

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه امام حسین (ع) سرور همه آزادگان و شهدای جامعه بشری است افزود: نعمتی بزرگتر از آزادی نیست و حضرت سیدالشهدا (ع) بزرگترین خدمت را به بشر کرد و با شهادت خود، آزادی را به ما آموخت تا از اسارت، رهایی پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان سریع آسمانی و نورانی می‌شوند و باید قدر این زمان و نعمت را بدانند اذعان کرد: جوانان مانند نهال هستند که زود کَنده، آسمانی و علاقه‌مند به خدا و دین می‌شوند و امروز با حضور در گلزارهای شهدا می‌بینیم که جوانان زیادی به شهادت رسیده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی شهدا را شمع محفل بشریت دانست و تصریح کرد: امروز ایران به برکت خون پاک شهدا در دنیا سربلند است اما اگر شهدای ما نبودند، سنگ بر روی سنگ بند نمی‌ماند و این همه پیشرفت، تعالی و ترقی شکل نمی‌گرفت.

وی با بیان اینکه شهدا در کربلای ایران و در راه آزادی به شهادت رسیدند عنوان کرد: جوانان و نوجوانان باید با حضور در این محافل، ادامه دهنده راه شهیدان باشند.

عزاداری و سینه‌زنی، قرائت زیارت عاشورا و دکلمه‌خوانی از دیگر بخش‌های این مراسم بودند.

 

 

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6660
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امروز ایران به برکت خون پاک شهدا در دنیا سربلند است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.