تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

مردم باید صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند/ فتنه انگیزی های امروز، طراحی امریکا و رژیم صهیونیستی است

  • کد خبر : 6752
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
مردم باید صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند/ فتنه انگیزی های امروز، طراحی امریکا و رژیم صهیونیستی است

اندیمشک نوین: فریدون حسنوند در خصوص اغتشاشات اخیر گفت : شعار” زن، زندگی، ازادی” که امروز در بعضی شهرها داده می‌شود یک شعار مارکسیستی است و متعلق به حزب کومله است که در سوریه و کشورهای دیگر سر داده می شد و امروز همین شعار در کف خیابان ما می‌آید و یک جوان مسلمان بدون هیچ اطلاعی هم این شعار را به عنوان سمبل انتخاب می‌کند.

به گزارش اندیمشک نوین، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی پیرامون اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار کرد: در طول عمر جمهوری اسلامی، ماهیت استکبار ستیزی انقلاب اسلامی مسبب شد تا علیرغم فشارهای حداکثری و تحریم‌ها دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ایران شکست مفتضحانه ای بخورند،همچنینبزرگ ترین انقلاب ضد استکباری تاریخ معاصر جهان توانست تحول شگرفی در محیط بین الملل ایجاد کند و علاوه بر شکست ابرقدرت ها موجب بیداری ملت های آزادی خواهِ تحت سلطه مستکبران شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن در هر موضوعی به دنبال بهانه‌ای برای براندازی نظام خواهد بود،گفت : راهبرد استکبارستیزی و تحریک توده های انسانی به خیزش علیه ابرقدرت ها،آنچنان آن ها را عصبانی کرده که فوت ناگوار یک خانم را بهانه کرده تا به ارکان نظام حمله کنند ، البتهسوء‌‌ استفاده‌ کنندگان ،اعتراضات را به سمت ایجاد اغتشاش، آشوب و تعرض به جان و مال مردم منحرف کردند تا بار دیگر بتوانند اهداف شوم خود را در بستر آشوب‌های خیابانی دنبال کنند و از فضای به وجود آمده برای ضربه زدن به منافع کشور استفاده کنند.

نماینده مردم اندیمشک با تاکید بر اینکه صف اغتشاشگران و ضد انقلاب باید از منتقدان و معترضان جدا شود و با قاطعیت کامل با آنها برخورد شود،گفت: نظام باید با افرادی که قبلا در مسئولیت‌ها و جایگاه‌ نظام بودند ولی اکنون نقش اپوزیسیون را بازی می‌کنند برخورد جدی کند؛همچنین افرادی که از منافع نظام منتفع و محبوب مردم شدند اما امروز در راستای منافع دشمن حرکت می‌کنند نیز باید تکلیف آنها با مردم و کشور روشن شود.

حسنوند با بیان اینکه نباید اجازه دهیم نسل جوان که یقیناً با نظام و کشور همراه است دچار ابهام شود، عنوان کرد: باید با نسل جوان در انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس همراه شویم و حرف‌های آنها را بشنویم که مبادا دشمن در کف خیابان از آنها استفاده کند.

وی گفت: در تمام نظام‌های دنیا مانند آمریکا و اروپا افرادی که اموال عمومی را تخریب می‌کنند و نیروی انتظامی را مورد هجمه قرار می ‌دهند و می‌کشند چه برخوردی می شود؟ آیا این افراد قبول دارند که ما الگوی خود را در این مورد آمریکا و اروپا قرار دهیم.

حسنوند با اشاره به مورد هجمه قرار گرفتن نیروی انتظامی، ناموس مردم و اموال عمومی و خصوصی، اظهار کرد: مسئولین باید عبرت بگیرند که مماشات با اغتشاشگر رافت اسلامی تلقی نمی‌شود بلکه ضعف است،صف اغتشاشگر، منتقد و معترض را باید جدا کنیم و با هر کدام با شیوه خودش برخورد شود،در تمام دنیا آشوبگر و اغتشاشگر به مجازات می‌رسد و ما هم باید در این مرحله تکلیف برخی‌ها را مشخص کنیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس با بیان اینکه در تبیین و تحلیل وقایع عقب هستیم، عنوان کرد: صدا و سیما با مجرمانی که به دلیل مفاسد اقتصادی در زندان بودند به عنوان تحلیلگر مصاحبه می‌کند و در انتخاب موضوع از تحولات روز عقب است.

وی گفت: یک سخنگوی واحد در مسائل کلان کشور که در این اتفاقات با مردم صحبت کند نداشتیم در حالی که رسانه‌های ضدانقلاب برنامه ویژه به طور پخش مستقیم داشت و سعی میکردند هدفمند اتفاقات را پوشش دهند و افکار عمومی را به سمتی که می‌خواهند هدایت کنند.

حسنوند با اشاره به شعارزن، زندگی، آزادی، گفت: شعاری که امروز در بعضی شهرها داده می‌شود یک شعار مارکسیستی است و متعلق به حزب کموله است که در سوریه و کشورهای دیگر سر داده می شد و امروز همین شعار در کف خیابان ما می‌آید و یک جوان مسلمان بدون هیچ اطلاعی هم این شعار را به عنوان سمبل انتخاب می‌کند.

وی با بیان اینکه همانطور که رهبر انقلاب فرمودند:اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی امریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بود و حقوق بگیران آنها و برخی از ایرانی های خائن در خارج به آنها کمک کردند.افزود: ما باید به موقع و جلوتر از اتفاقات حرکت کنیم و پیشگیری را مقدم بر درمان بدانیم.

منبع: رهیاب

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6752
  • ارسال توسط :
  • 7 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مردم باید صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند/ فتنه انگیزی های امروز، طراحی امریکا و رژیم صهیونیستی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.