وی افزود: اجرای ۶۰ مترمکعب بالاست ریزی و زیرکوبی سوزن و خطوط رابط طرفین نیز، از جمله فعالیتهای تکمیلی صورت گرفته در ایستگاه اندیمشک بوده است.
مدیرکل راه آهن زاگرس به مزایای استفاده از سوزن با تراورس بتونی اشاره کرد و ادامه داد: پایداری و استحکام بیشتر سوزن، افزایش ایمنی سیرقطارها، هزینه نگهداری و تعمیرات کمتر، راحتی سیر وسائل نقلیه، عمر طولانی و کاهش مصرف سوخت وسائل نقلیه به دلیل نیاز نداشتن به کاهش سرعت عبوری در هنگام رسیدن به سوزنها و… از جمله این مزایا است.
زیودار اظهار داشت: پروژه نصب و جایگزینی سوزنهای سنگین با تراورس بتنی به جای سوزنهای سبک قدیمی با تراورس چوبی در ایستگاههای راه آهن زاگرس کماکان ادامه خواهد داشت.