تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
1

اندیمشک پایگاه قهرمانی ورزش خوزستان است

  • کد خبر : 7112
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
اندیمشک پایگاه قهرمانی ورزش خوزستان است

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک گفت: شهرستان اندیمشک قطب ورزش است ورزش همگانی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش اندیمشک نوین، یوسف زمانی اصل سرپرست فرمانداری اندیمشک گفت: در اندیمشک همه مردم ورزش دوست هستند مدیران ما نیز در کنار فعالیت‌های ورزشی هستند و شاهد همکاری بسیار خوب مسولین شهرستان به ویژه شهرداران با ورزش شهرستان داشته اند.

او می‌گوید: اعتبارات و تجهیزات اختصاص پیدا کرده به امکان ورزشی شهرستان اندیمشک در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برای شهرستان مهیا شوند.

به گفته او تعداد ۲۱ پروژه ورزشی در شهرستان اندیمشک در دست اجرا هستند، تعداد ۱۱ پروژه مربوط به سال‌های گذشته که نیمه تمام مانده اند و تعداد ۱۰ پروژه ورزشی جدید از محل اعتبارات استانی و نفت نیز در دست اجرا هستند که خوشبختانه تا پایان سال جاری تعداد کثیری از این پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار اندیمشک گفت: ورزش یک امر ضروری برای همه اقشار مختلف مردم است ورزش نقش کلیدی در سلامتی جسمی افراد دارد و توصیه می‌شود شهروندان ورزش را در برنامه هفتگی خود قرار دهند

به گفته او مردم اندیمشک عاشق ورزش هستند و مردم این شهر لایق بهترین‌ها هستند و این شهر یک شهرستان ویژه است ورزش اندیمشک باید بیشتر رونق بگیرد

به گفته او ۱۱۲ باشگاه ورزشی در شهرستان اندیمشک ویژه آقایان و بانوان وجود دارد، تکمیل و تجهیز پارک‌های شهر اندیمشک به وسایل ورزشی جهت ترویج ورزش همگانی صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=7112
  • ارسال توسط :
  • 15 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اندیمشک پایگاه قهرمانی ورزش خوزستان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.